Teille, jotka pidätte haasteista ettekä pelkää nopeita ratkaisuja:
Minulla on erittäin pieni budjetti tähän tarkoitukseen ja tarvitsen yksinkertaisen ratkaisun.

Haluan peittää yhden keittiöni oviaukoista, mutta en tiedä mitä keksisin.
(Toisella puolella on vaatekaappi).

Tässä on se, mitä olen ajatellut:
Kiinnittää levyä, maalata ja laittaa katto- ja lattialistat paikoilleen. Löytyykö jotain halpaa ja ohutta levymateriaalia, jota voisi käyttää?

Ajattelin mahdollisesti petsata levymateriaalin, jos se ei ole liian kallista.

Kuinka te koristelisitte ja sisustaisitte uuden kulman, joka on noin 90 cm leveä ja 55 cm syvä?
Keittiö on valkoinen, tammilattia, valkoiset 60-luvun kaapinovet, virrvarr-tasot pähkinäpuisella listalla. En ole vielä ostanut uusia huonekaluja.

Mielelläni haluaisin sisäänrakennetun korkeakaapin, mutta se on liian kallis. 😔

Voisiko kattoon ja lattiaan kiinnittää kehyksen ja asentaa levymateriaalia, niin että siitä tulisi ruokakomero?

Sen täytyy todella olla yksinkertaista.
Katsoin DIY for dummies -videota ja olin melkein itkemässä.

• Keittiön pohjapiirros, jossa näkyy kaappien ja jääkaapin asettelu. Oikealla oven aukko, joka halutaan peittää yksinkertaisesti edullisella materiaalilla.
Kipsilevy maksaa 100-130kr levyltä ja sitä voi helposti leikata terävällä veitsellä, voi helposti maalata, tapetoida tai kaakeloida, jos niin haluaa.

• Tykkään
ILoveFunkis
  • Laddar…
F fribygg sanoi:
Kipsi maksaa 100-130kr levyltä ja sen voi helposti leikata terävällä veitsellä, se voidaan helposti maalata, tapetoida tai kaakeloida, jos niin halutaan.
Kuinka suuri on yksi levy?

Olisi todella kilttiä, jos voisit lähettää linkin? Olen katsonut kipsiä, mutta siellä oli niin monia eri vaihtoehtoja. Etsin 1000 eri asiaa ja se auttaisi minua todella. 💕

Kiinnitetäänkö kipsi ruuveilla ja onko materiaali kevyt?

Paras vastaus

I ILoveFunkis sanoi:
Kuinka suuri on levy?

Olisi todella mukavaa, jos voisit lähettää linkin?
Olen katsonut kipsiä, mutta siellä oli niin monia eri vaihtoehtoja. Etsin 1000 eri asiaa, ja se auttaisi minua kovasti. 💕

Kiinnitetäänkö kipsi ruuveilla ja onko materiaali kevyttä?
Kipsi on melko raskasta, mutta halpaa ostaa, helppo leikata ja sen voi kiinnittää ruuvaamalla, liimaamalla tai ehkä jopa naulaamalla.

• Tykkään
ILoveFunkis
  • Laddar…
F fribygg sanoi:
Kipsi on aika raskasta, mutta halpaa ostaa, helppo leikata, voidaan ruuvata, liimata tai jopa naulata kiinni.
Mahtavaa! Kiitos todella paljon.
Tulen 99% varmuudella käyttämään sitä.
Vaikuttaa helpolta ja halvalta. Ja tuhat kiitosta siitä, että ajattelit materiaalia, jota on helppo työstää!💕

Jos haluaisin ratkaista sen toisella tavalla kuin ”seinä” avauksen päälle, tarvitsen erittäin kevyen levymateriaalin. Onko sinulla suosituksia, jotka ovat halpoja ja helppoja leikata?

Suihkutanko, joka kiristetään ilman ruuveja ja sitten valinnainen verho, nopeasti ylös ja nopeasti alas ilman jälkiä??

• Tykkään
ILoveFunkis ja 1 muu
  • Laddar…
P
Mihin haluat käyttää pinta-alaa sen sijaan?

Asettaa hyllyn?

Tyhjäksi?

• Tykkään
ILoveFunkis
  • Laddar…
A Argastesnickaren sanoi:
Suihkuverho, joka kiinnitetään ilman ruuveja ja sitten mikä tahansa verho, nopeasti ylös ja nopeasti alas ilman jälkiä??
Minulla on pieni asunto ja aion luultavasti jakaa huoneen verhoilla, joten kankaita tulee hieman liikaa.

Ei haittaa, jos tulee jälkiä.
Pakkelointi on yksi harvoista asioista, joissa olen hyvä.
Kiitos OCD!😄

yoloboi sanoi:
Mihin haluat käyttää tilan?

Asettaa hyllyn?

Tom?
Rakas Tom,
Tarvitsin siihenkin vinkkejä.
Olen täysin toivoton, kun tulee sisustukseen.

Haluaisin mieluiten sisäänrakennetun kaapin, joka sopii yhteen muiden kaappien kanssa, mutta se saa odottaa. On muita asioita, joita täytyy priorisoida, mutta minun täytyy peittää oviaukko, koska olen asettanut vaatekaapin toiselle puolelle.

BirgitS BirgitS sanoi:
Vitrinikaappi tilaan?
Muutamia esimerkkejä:
[linkki]
[linkki]
[linkki]
Kiitos Birgit!
Tosi hyviä vinkkejä.
Teen remonttia/sisustan koko asunnon ja budjetti on todella pieni juuri tähän tarkoitukseen, mutta kaikki inspiraatio auttaa!💕

BirgitS
I ILoveFunkis sanoi:
Kiitos Birgit!
Se on todella hyvä vinkki.
Remontoin/sisustan koko asuntoa ja minulla on erittäin pieni budjetti juuri tähän tarkoitukseen, mutta kaikenlainen inspiraatio auttaa!💕
Sinun ei tarvitse ostaa vitriinikaappia heti, vaan se voi odottaa, sillä kun tietää mikä tavoite on, voi kestää kaikenlaisia omituisuuksia sillä välin.

• Tykkään
ILoveFunkis
  • Laddar…
BirgitS BirgitS sanoi:
Ei sinun tarvitse ostaa vitriinikaappia välittömästi, vaan se voi odottaa, sillä jos tietää, mikä on tavoite, voi sietää vähän kummallisuuksia kaikenlaisia sen aikaa.
Aivan oikein. 😊
Ajattelin yrittää löytää jonkun väliaikaisen ratkaisun, joka on halpa ja näyttää ok:lta, kunnes kaikki muu on ostettu ja valmista.

Lopulta (muutaman vuoden kuluttua) siitä tulee pieni varasto/ruokakomero tai sisäänrakennettu kaappi, mutta minun täytyy palkata joku siihen. Ellei minulla ole onnea Tinderissä😂 (vitsi).

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.