706 lukukertaa ·
2 vastausta
706 lukukertaa
2 vastausta
Ankkuriruuvi: C4 tai A2 galvanisoiduille kiinnikkeille altaan lähellä?
Olen rakentamassa terassia uima-altaan ympärille ja kiinnitän useita palkkeja kiinnikkeillä ja ankkuriruuvilla. Uima-altaan lähelle ajattelin käyttää A2-ruuvia (en ole löytänyt A4-ankkuriruuvia mistään lähellä olevasta rakennusliikkeestä). Mutta sitten aloin lukea, että on typerää sekoittaa ruostumatonta ja galvanoitua/kuumasinkittyä.
Onko parempi käyttää C4-luokan ankkuriruuveja kiinnikkeisiin altaan lähellä? Se ei kestä kosteutta yhtä hyvin kuin A2, mutta silloin en sekoita ruostumatonta ja sinkittyä. Vai pitäisikö käyttää A2-ruuvia?
Onko parempi käyttää C4-luokan ankkuriruuveja kiinnikkeisiin altaan lähellä? Se ei kestä kosteutta yhtä hyvin kuin A2, mutta silloin en sekoita ruostumatonta ja sinkittyä. Vai pitäisikö käyttää A2-ruuvia?
Olin käyttänyt C4:ää. Niiden pitäisi kestää pitkään, todennäköisesti siihen asti, kun on aika vaihtaa terassilaudat, ja vältät mahdollisia ongelmia märässä ympäristössä sekoittamisesta.
Lisäksi kokemukseni mukaan ruostumaton ruuvi on hankalampaa työstää. Niillä näyttää usein olevan huonompi leimaus/pyöreämmät reunat itse kiinnityksessä, joten terä lipsahtaa ja repii reunat rikki.
Lisäksi kokemukseni mukaan ruostumaton ruuvi on hankalampaa työstää. Niillä näyttää usein olevan huonompi leimaus/pyöreämmät reunat itse kiinnityksessä, joten terä lipsahtaa ja repii reunat rikki.
Klikkaa tästä vastataksesi