Olen kyllästynyt kaikkiin älykkäisiin pistokkeisiin, jotka kestävät 1-2 vuotta. Nyt haluan vaihtaa pistorasiat. Voiko joku suositella hyviä seinäpistorasioita, joita voi ohjata googlen ym. avulla?

Davidbagare
Plejd?

Toimii Google Homen kanssa

Davidbagare Davidbagare sanoi:
Plejd?

Toimii Google Homen kanssa
Mutta myyvätkö ne tavallisia pistorasioita vai tarkoitatko, että plejd työnnetään sisälle?

Ludde Jakobsson Ludde Jakobsson sanoi:
Olen kyllästynyt kaikkiin älykkäisiin pistokkeisiin, jotka kestävät 1-2 vuotta. Nyt haluan vaihtaa pistorasiat. Voiko joku suositella hyviä seinäpistorasioita, joita voi ohjata Googlen etc. avulla?
Jos ainoa syy, miksi haluat vaihtaa pistorasian, on se, että pistokkeet menevät rikki, sinun pitäisi varmaan miettiä "miksi" ne menevät rikki sinulla.

Tekniikka älykkäässä pistorasiassa ei merkittävästi eroa tekniikasta älykkäässä pistokkeessa, ja on huomattavasti kalliimpaa vaihtaa rikkinäinen pistorasia kuin rikkinäinen pistoke.

Davidbagare
Mutta myyvätkö he tavallisia pistorasioita vai tarkoitatko, että laitetaan plejd sisälle?
Sisälle olemassa olevaan pistorasiaan, jos on tilaa. Vaihtoehtoisesti kotelossa pistorasian ulkopuolella.

• Tykkään
Ludde Jakobsson
  • Laddar…
Walle85
Mitä merkkejä käytät pluggeissa? Minulla on ollut omani todella monta vuotta ilman ainuttakaan ongelmaa. Vanhimmat ovat Nedis-merkkisiä ja kytkeytyvät Wifi:n kautta.

• Tykkään
Ossian K Olsson
  • Laddar…
Mitkä älykkäät pistorasiat sinulla on tänään, jotka eivät kestä? Minulla on Schneider Exxact Wiser Zigbee, joka näyttää toimivan hyvin.

Mutta käytän sitä vain virran mittaamiseen. Jos annat releen toimia paljon ja kytkeä päälle ja pois useita kertoja tunnissa, monet älykkäät pistorasiat voivat luovuttaa melko nopeasti...

• Tykkään
Ludde Jakobsson ja 1 muu
  • Laddar…
Olen käyttänyt ikea Trådfri-pistokkeita ja valonlähteitä monta vuotta ja se toimii hyvin.. Minulla on myös heidän gateway, joten voin kommunikoida Applen ja Googlen kanssa..

• Tykkään
Ludde Jakobsson
  • Laddar…
Walle85 Walle85 sanoi:
Mitä merkkejä pluggeista käytät? Minulla on ollut omani monta vuotta ilman ainoatakaan ongelmaa. Vanhimmat ovat Nediksen ja ne yhdistetään Wifi:n kautta.
Olen käyttänyt Nedis ja Cleverio. Nyt minulla on 3 plugia, jotka eivät jostain syystä toimi. Nedis lakkasi yhtäkkiä vastaanottamasta kun taas Cleverio on mennyt täysin rikki.

Olen käyttänyt Nedis ja Cleverio. Nyt minulla on 3 pistoketta, jotka eivät eri syistä toimi. Nedis lakkasi yhtäkkiä vastaanottamasta, kun taas Cleverio on mennyt täysin rikki.
Molemmat kaksi ovat kai Tuya WiFi-pistokkeita eri merkillä? Joten periaatteessa olet ostanut samaa (ja tulee olemaan sama, jos ostat WiFi-pistokkeita paitsi Shelly).

Chr1st0ff3r
Testaa Plejd SPR-01.

• Tykkään
Ludde Jakobsson
  • Laddar…
Davidbagare
Tai lisää muutama sata ja kokeile Plejd CTR-01 sen sijaan, niin vältät paljon tilaa vievän pistokkeen pistorasiassa.

• Tykkään
Chr1st0ff3r
  • Laddar…
Walle85
Walle85
S sjoelund sanoi:
Helpoin tapa on varmaan asentaa kokonainen pistorasia?

[linkki]

Yhdellä ohjattavalla ja yhdellä aina päällä olevalla pistorasialla.
Taitaa edellyttää, että sinulla on Wiser Gateway, vai voiko sitä ohjata ilman sellaista?
Joka tapauksessa melko kallis ratkaisu, jos tarvitset vain yksittäisen.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.