Korvatulpat käpyjen päällä, kun on sexy time.

• Haha
  • Tykkään
hoffmaister91 ja 2 muuta
  • Laddar…
RoTe
Jonatan79 Jonatan79 sanoi:
Korvatulpat kävynkä jettaä seksi ajan tullessa.
Parempi kuulokkeiden ja jonkin koukuttavan pelin kanssa puhelimella/tabletilla.

• Haha
  • Tykkään
hoffmaister91 ja 4 muuta
  • Laddar…
RoTe RoTe sanoi:
Parempi kuulokkeet ja jokin koukuttava peli kännykässä/tabletissa.
"*koputus*kopp*kopp* Äiti olen nälkäinen! Miksi isä satuttaa sinua?" :P

• Haha
hoffmaister91 ja 2 muuta
  • Laddar…
P
Voi v mitä teidän vastauksenne ovat.
Ei ole mikään ihme, että TS kirjoittaa kuten tämä kirjoittaa, että kukaan ei 'uskalla' kysyä, miten pitäisi eristää.
Tulkaas nyt kunnon vastauksilla eristämisestä sen sijaan.

• Tykkään
MichelleW ja 9 muuta
  • Laddar…
Nissens
P PappasHammare sanoi:
Jajaja.. Nyt olet sanonut mitä mieltä olet, että TS:n pitäisi tehdä.
Mutta se ei ollut sitä mitä TS kysyi vaan "Kuinka parhaiten eristää".
Onko sinulla jotain lisättävää siihen?
Kyllä, siihen vastasin alussa.

P PappasHammare sanoi:
Ja jos TS on hän/hän/hen sillä on melko vähän merkitystä. On aivan uskomatonta, että jotkut täytyy takertua sellaisiin yksityiskohtiin.
Kyllä, juuri sitä minäkin sanon, se on täysin epärelevanttia.
P PappasHammare sanoi:
Vastaa kysymykseen sen sijaan..
Olen jo vastannut, materiaalien (levyt/levyt jne.) myyjällä on tiedot siitä, miten kukin tuote vaimentaa.

Halvin ja helpoin tapa on vaimentaa äänilähde.

Mikä on sinun vastauksesi?

P
Nissens Nissens sanoi:
Mitä olet itse vastannut?
Ei mitään eristykseen liittyvää, mutta olen kiinnostunut samasta asiasta kuin TS, mutta minun on luettava paljon hölynpölyä.
Kasva aikuiseksi, niin ehkä sinäkin saat kokea seksiä....

• Tykkään
  • Haha
big mike ja 5 muuta
  • Laddar…
Nissens
P PappasHammare sanoi:
Ei mitään eristeistä, mutta olen kiinnostunut samasta asiasta kuin TS, mutta minun on luettava paljon hölynpölyä.
Kasva aikuiseksi, niin saatat sinäkin kokea seksiä....
Joten et itse vastaa mitään, mutta sinulla on mielipiteitä niistä, jotka vastaavat. Silti et ilmeisesti ollut lukenut vastaustani.

On parempi, että itse osallistut johonkin kuin vain kinastelet turhuuksista. TS on saanut vastauksia monilta ketjussa, voit katsoa sen uudestaan alusta loppuun.

Jos harrastaa seksiä jonkun muun kuin itsensä kanssa, voi helposti päästä innoittuneita ääniä, ehkä kaikki täällä ketjussa eivät ymmärrä sitä...hen voisi kokeilla 😀🙄
TS:lle, paksut verhot, matot. Se, ettei sänky ole seinää vasten, voi auttaa. Varmista, että vanhempien makuuhuone on erillään.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkään
  • Haha
MichelleW ja 4 muuta
  • Laddar…
Turvallisinta on betonibunkkeri, jossa on paksut seinät. Mutta siitä tulee varmaan Fritzl-fiilis. Ehkä positiivista joillekin? ;)

Olin muuten kerran esittelyssä Svenssonin rivitalossa. Näimme perheen, joka lähti sieltä ennen esittelyä. Mustat kumitapetit seinillä ja valtava kattospeili vanhempien makuuhuoneen sängyn yläpuolella jalustalla antoivat huonoja viboja. Lähdimme eteenpäin. :)

• Surullinen
  • Haha
Mr007 ja 1 muu
  • Laddar…
Yksi idea on lähettää lapset mummolaan tai kavereiden luo yökylään, jne, kun on tulossa hieman äänekkäämpiä aktiviteetteja. Klassikko.

• Tykkään
Bhp863
  • Laddar…
Maalox
*Byggahus on tällä hetkellä alhaalla ylirasitusiskun vuoksi — suuri määrä käyttäjiä spammaa juuri nyt "följ" yhdestä foorumiketjusta*

Kiitos TS rehellisestä kysymyksestä!

• Tykkään
  • Haha
LeMatt ja 5 muuta
  • Laddar…
H Harald Blåtumme sanoi:
Yksi idea on lähettää lapset matkoihinsa
Ei niin hyvä spontaaniudelle ;)

spikplanka spikplanka sanoi:
Ei niin hyvä spontaanisuudelle ;)
Ei mutta tiedäthän... "anticipation" ;-)

Toki, se ei toimi, jos nämä aktiviteetit jatkuvat päivittäin/iltaisin/yöllä/aamuisin.

Ei ollut täysin odottamatonta, että keskustelu rönsyili viittauksiin siitä, kuinka hyviä ihmiset ovat sängyssä.

Maalaisjärjellä ajatellen on kaksi erilaista melua, joita varten eristetään - runkoääni (kulkee materiaalin läpi) ja ilmaääni. Runkoääni ratkaistaan kumiripustuksilla, puslilla ja muilla välineillä.

Tässä tapauksessa näyttää olevan enimmäkseen ilmaääni ”liikenne”, joka tarvitsee vaimennusta.

Silloin voidaan katsoa samoja ratkaisuja, joita käytetään luentosaleissa, musiikkistudioissa ja vastaavissa. Paksuja ääntä absorboivia levyjä tai ”akustiikkapaneeleja” asennetaan olemassa olevaan kattoon ja seinille. Raskaat paksut verhot ovat toinen ratkaisu/täydentäminen, jotka voivat olla sekä tyylikkäät että helposti siirrettävissä sivuun, kun niitä ei tarvita. Vaihda makuuhuoneen ovi äänieristettyyn oveen (esim. kuten käytetään terveyskeskuksissa, raskaita kuin mikäkin). Ehkä katso läpi ilmanvaihtokanava ja asenna lisävaimentimia sinne.

• Tykkään
saiter ja 4 muuta
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.