useless useless sanoi:
Lastulevy on varmasti toisen seinän takaosa. Mutta miksi on kaksi kipsilevyä, joiden välissä on väli? Veä
Todennäköisesti rakennettu koolauksilla.

useless useless sanoi:
Lastulevy on varmasti toisen seinän takana. Mutta miksi on kaksi kipsilevyä, joiden välissä on rako? Veä
En tiedä yhtään. Haluan vain saada hyllyni ylös, hahah

A A-Man_08 sanoi:
Todennäköisesti rakennettu reglarilla.
Mitä ovat ne reglar, jotka ovat 2 cm paksuja?

useless useless sanoi:
Lastulevy on varmasti toisen seinän taustapuoli. Mutta miksi on kaksi kipsilevyä, joiden välissä on väli? Veä
Ajattelin samaa. Voihan olla lastu/OSB kylpyhuoneessa tai keittiössä, niihin ei halua tehdä reikiä....

Olin satsannut Duo HM:iin Fischeriltä. Sinun ei tarvitse työkalua saadaksesi ne laajenemaan. Vain ruuvaa. Varmista vain, että tulppa ei pyöri.

Fischerillä on innovatiivisimmat tulpat.

Kaikilla pitäisi olla duopower tulpat kotona. Se, mitä pitäisi miettiä, on että ruuvin pitäisi mennä vähintään 4 mm tulpan läpi, kun se on kiinnitetty oikein. Ja EI KOSKAAN käyttää leikkuukärkeä nailontulpassa.

D Dr.Mugg sanoi:
Ajattelin samaa. Voi olla lastulevyä/osb kylpyhuoneessa tai keittiössä, niihin ei halua tehdä reikiä....
Seinä on olohuoneen ja makuuhuoneen/käytävän välillä

D Dr.Mugg sanoi:
Olgisin satsannut fischeriin Duo HM. Et tarvitse mitään työkalua, jotta ne levenevät. Vain ruuvi. Varmista vain, että tulppa ei pyöri.

Fischerillä on innovatiivisimmat tulpat.

Kaikilla pitäisi olla duopower-tulppia kotona. On tärkeää muistaa, että ruuvin on läpäistävä vähintään 4 mm tulpan läpi, kun se kiinnitetään kunnolla. Ja ÄLÄ KOSKAAN käytä leikkuukärkeä nailontulpassa.
Pitää tarkistaa ja katsoa, ymmärränkö mitä ne ovat. Niin kauan kuin se toimii nyt minun poratun 10mm (halkaisija) läpi, niin...

• Tykkään
Dr.Mugg
  • Laddar…
useless useless sanoi:
Mitä sääntöjä ovat 2 cm paksuja?
Jos 55mm jälkeen on suuri ontelo seuraavaan levyyn, joka on osa vastakkaista seinää, minulla on vaikea nähdä, että säännöt olisivat 2cm.

A A-Man_08 sanoi:
Jos seuraavaa levyä edeltävä suuri ontelo on 55mm, ja se on osa vastakkaista seinää, niin minun on vaikea uskoa, että koolaukset olisivat 2cm.
Luen, mitä TS kirjoittaa:

R Rovvan sanoi:
Kipsilevy (näyttää olevan 1.5 cm paksu), sitten 2cm tyhjä tila, sitten taas kipsilevy (todennäköisesti myös 1.5 cm), sitten taas tyhjä tila, ja sitten lastulevy.

R Rovvan sanoi:
Katson ja yritän ymmärtää mitä se on. Niin kauan kuin se toimii minun läpi poratuilla 10mm (halkaisija), niin...
Joo. On olemassa 10 mm

Toinen vaihtoehto on fischer duotech

D Dr.Mugg sanoi:
Joo. 10 mm:lle löytyy

[media]

Toinen vaihtoehto on fischer duotech

[media]
Eivätkös nuo pluggarit näytä sopimattomilta TS:n seinään? Vai kuinka käsittelet 20 mm:n välin?

useless useless sanoi:
Luen mitä TS kirjoittaa:
Mutta hänhän kirjoittaa näin viestissä #1
Se on kipsi, tyhjä, kipsi, tyhjä, lastulevy (noin 55mm ennen kuin lastulevy saavutetaan, en tiedä kuinka paksu).

Voitko kuvata tai ottaa kuvan reiästä, mahdollisesti valaista samalla, jotta se näkyy.
Mutta kuten sanottu, mittaa reikä.

A A-Man_08 sanoi:
Voisitko kuvata tai ottaa kuva reiästä mahdollisesti valon kanssa, jotta sen näkee.
Mutta kuten sanottu, mittaa reikä.
Olen sitten kuten sanottu tehnyt tämän ja kirjoitin sen yhteen vastauksistani sinulle yllä :)

Kipsi on 1.5 cm. Reikä on 2 cm. Sen jälkeen se oli vaikeampi tarkistaa, mutta luultavasti malli toistuu samalla tavalla.

A A-Man_08 sanoi:
Mutta hän kirjoittaa näin viestissä #1
Se on kipsi, tyhjä, kipsi, tyhjä, lastulevy (noin 55 mm ennen kuin lastulevyyn päästään, en tiedä kuinka paksu).
Hän*

• Tykkään
Henrik 75
  • Laddar…
R Rovvan sanoi:
Kuten aiemmin mainitsin, olen tehnyt tämän ja kirjoitin siitä yhdessä entistä vastauksessani sinulle :)

Kipsi on 1.5cm. Reikä on 2cm. Sen jälkeen oli vaikeampaa pitää kirjaa, mutta luultavasti samanlaista toistuvalle kuviolle.

Hän*
Outoa, että he ovat rakentaneet seinän sillä tavalla.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.