1 168 lukukertaa ·
35 vastausta
1k lukukertaa
35 vastausta
Vad för skruv är lämplig för gips, gips, spånskiva?
Olin satsannut Duo HM:iin Fischeriltä. Sinun ei tarvitse työkalua saadaksesi ne laajenemaan. Vain ruuvaa. Varmista vain, että tulppa ei pyöri.
Fischerillä on innovatiivisimmat tulpat.
Kaikilla pitäisi olla duopower tulpat kotona. Se, mitä pitäisi miettiä, on että ruuvin pitäisi mennä vähintään 4 mm tulpan läpi, kun se on kiinnitetty oikein. Ja EI KOSKAAN käyttää leikkuukärkeä nailontulpassa.
Kaikilla pitäisi olla duopower tulpat kotona. Se, mitä pitäisi miettiä, on että ruuvin pitäisi mennä vähintään 4 mm tulpan läpi, kun se on kiinnitetty oikein. Ja EI KOSKAAN käyttää leikkuukärkeä nailontulpassa.
Pitää tarkistaa ja katsoa, ymmärränkö mitä ne ovat. Niin kauan kuin se toimii nyt minun poratun 10mm (halkaisija) läpi, niin...D Dr.Mugg sanoi:Olgisin satsannut fischeriin Duo HM. Et tarvitse mitään työkalua, jotta ne levenevät. Vain ruuvi. Varmista vain, että tulppa ei pyöri.
Kaikilla pitäisi olla duopower-tulppia kotona. On tärkeää muistaa, että ruuvin on läpäistävä vähintään 4 mm tulpan läpi, kun se kiinnitetään kunnolla. Ja ÄLÄ KOSKAAN käytä leikkuukärkeä nailontulpassa.
Luen, mitä TS kirjoittaa:A A-Man_08 sanoi:
R Rovvan sanoi:
Olen sitten kuten sanottu tehnyt tämän ja kirjoitin sen yhteen vastauksistani sinulle ylläA A-Man_08 sanoi:
Kipsi on 1.5 cm. Reikä on 2 cm. Sen jälkeen se oli vaikeampi tarkistaa, mutta luultavasti malli toistuu samalla tavalla.
Hän*A A-Man_08 sanoi: