Jag har demonterat en luftvärmepump och vill nu laga hålet i tegelväggen. Hur gör jag det snyggast om jag inte vill byta hela stenen?
Mvh
 
  • 20260625_212549.jpg
Enklast är väl fogskum och nått som täcker hålet i fasadteglet, (kanske en fågelholk, utelampa slangvinda..)
 
Kul kul.
 
Du får väl skaffa likadant fasadtegel och mura fast bitar snyggt om du nu kan det.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.