J JoGu1 #1 Jäsen · 4 viestiä torstaina klo 21:30 JoGu1 Jäsen 4 viestiä torstaina klo 21:30 #1 Jag har demonterat en luftvärmepump och vill nu laga hålet i tegelväggen. Hur gör jag det snyggast om jag inte vill byta hela stenen? Mvh #hål #laga #tegelvägg
Jag har demonterat en luftvärmepump och vill nu laga hålet i tegelväggen. Hur gör jag det snyggast om jag inte vill byta hela stenen? Mvh
F fribygg #2 Jäsen · Östergötland · 23 411 viestiä torstaina klo 22:22 fribygg Jäsen Östergötland 23 411 viestiä torstaina klo 22:22 #2 Enklast är väl fogskum och nått som täcker hålet i fasadteglet, (kanske en fågelholk, utelampa slangvinda..)
Enklast är väl fogskum och nått som täcker hålet i fasadteglet, (kanske en fågelholk, utelampa slangvinda..)
J JoGu1 #3 Jäsen · 4 viestiä torstaina klo 22:33 JoGu1 Jäsen 4 viestiä torstaina klo 22:33 #3 Kul kul.
F fribygg #4 Jäsen · Östergötland · 23 411 viestiä torstaina klo 22:57 fribygg Jäsen Östergötland 23 411 viestiä torstaina klo 22:57 #4 Du får väl skaffa likadant fasadtegel och mura fast bitar snyggt om du nu kan det.