J
Ensin huomasin, että se näytti esteettisesti paljon suoremmalta. Sitten päivää myöhemmin, kun puusepät olivat valmiita, he olivat siirtäneet sen.
Ymmärrän, että pitää olla kallistusta, mutta näyttää hieman liialliselta.
Onko se ammatillisesti tehty oikein?

• Vihreä talon julkisivu, jossa valkoinen katos on ilmastointilaitteen yläpuolella. Ovessa ja ikkunoissa on valkoiset karmit.
Jep, se on yleensä noin.
Mutta voit valita itse, jos haluat sen pienemmällä kulmalla, joten voit tietysti suunnata sen uudelleen.

• Tykkään
Festlund
  • Laddar…
J
Okei. Haluan sen lähemmäksi levyä. Se oli niin ensin, luulen että he leikkasivat putken liian lyhyeksi, joten he joutuivat siirtämään sen alas.

Mutta jos minun pitää siirtää sen itse, minun täytyy pidentää putkea jotenkin niin, että pääsen korkeammalle ja kohtaan kourun.

Tuolla pituudella pitäisi olla 3-5 cm korkeusero päiden välillä, riippuen kenen neuvoja lukee ja kuinka hyvä minun silmämääräni on. Kuinka paljon se on nyt?

• Tykkään
Evisch ja 1 muu
  • Laddar…
J Jontesgodis sanoi:
Ensin huomasin, että se näytti esteettisesti paljon suorammalta. Sitten eräänä päivänä, kun puusepät olivat valmiita, he olivat siirtäneet sen. Ymmärrän, että siinä pitäisi olla kaato, mutta näyttää hieman liialliselta. Onko se ammattimaisesti tehty?
Hei, tarkan vastauksen saat, jos mittaat vesikourun pituuden ja kaadon, mutta minun silmääni se näyttää hyvältä.

J
Kouru on varmasti 6 metriä pitkä. Aion mitata kuinka paljon kaatoa.

J Jontesgodis sanoi:
Okei. Haluan nostaa sen lähemmäksi levyä. Se oli niin alun perin, luulen että ne leikkasivat putken liian lyhyeksi joten joutuivat siirtämään sen alas.

Mutta jos minun täytyy siirtää sen itse, minun täytyy pidentää putkea jollain tavalla, jotta pääsen ylemmäksi ja kohtaan ränni.
Muutama cm on helppo pidentää liitoksissa eikä näy miten se on liitetty maahan.
Niin paljon voi säätää.

K
En näe tuulilautaa kuvassa? Ränni on asennettu vesilaudalle..

J
Mutta minun täytyy irrottaa kaikki kiinnikkeet, siirtää ne ylöspäin ja kiinnittää ne uudelleen?

J
K kniv sanoi:
En näen räystäslautaa kuvassa? Kouru on asennettu fotbrädan..
Okei fotbrädan😊

J Jontesgodis sanoi:
Mutta minun täytyy irrottaa kaikki kiinnikkeet ja siirtää ne ylöspäin ja kiinnittää ne uudelleen?
Jos haluat sen ylemmäs, kyllä niin sinun täytyy tehdä. Mutta ei mitään kummallista.
Sipaise vähän maalia vanhoihin ruuvinreikiin tai jotain muuta.

J Jontesgodis sanoi:
Kouru on varmaan 6 metriä pitkä. Mittaan kuinka paljon kaatoa.
Hei, yleinen käytäntö on, että kaato on 3-5mm/m, sadevesikourut ovat usein huolimattomasti asennettuja ja myös väärin mitoitettuja, useimmat eivät välitä siitä.

T teuvo tainio sanoi:
Hei, yleinen käytäntö on, että kaato on 3-5mm/m, sadevesikourut on usein huolimattomasti asennettu ja myös väärin mitoitettu, useimmat eivät välitä siitä.
Samaa mieltä, mutta ei tarvitse olla huolimattomasti tehty, asetetaan alempi osa niin, että kaato on "sopiva" ja sitten naru ylä- ja alaosan väliin. Sitten räystäs­koukut asetetaan ts etulevyn perusteella.

J
A AndersS sanoi:
Olen samaa mieltä, mutta sen ei tarvitse olla huolimaton, aseta alempi osa niin, että se on "sopiva" kaato ja sitten naru ylä- ja alaosan välille. Sitten sadevettä ohjaavat koukut asetetaan ts jalan mukaan.
Kiitos.

J
A AndersS sanoi:
Samaa mieltä, mutta ei tarvitse olla huolimattomasti, laitetaan alempi osa niin, että tulee "sopiva" kaato ja sitten naru ylä- ja alaosan väliin. Sitten asennetaan rännin kannattimet ts jalkalautaa vasten.
Aluksi tämä oli ylhäällä, mutta tuli jotain ongelmaa, etteivät voineet asentaa ränniä, koska pelti oli tiellä. Sitten siirsivät sen alas, joten minun on jo korjattava monta reikää. Ehkä käytän niitä.

• Rakennuksen julkisivu, jossa on vaakasuuntainen metalliverhous ja kaksi ylhäällä olevaa pientä ikkunaa. Ränni on asennettu alhaalle, katon alapuolelle.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.