822 lukukertaa ·
14 vastausta
822 lukukertaa
14 vastausta
Sadevesikouru liian paljon kaatoa?Vie koko tuulilasin.
Okei. Haluan sen lähemmäksi levyä. Se oli niin ensin, luulen että he leikkasivat putken liian lyhyeksi, joten he joutuivat siirtämään sen alas.
Mutta jos minun pitää siirtää sen itse, minun täytyy pidentää putkea jotenkin niin, että pääsen korkeammalle ja kohtaan kourun.
Mutta jos minun pitää siirtää sen itse, minun täytyy pidentää putkea jotenkin niin, että pääsen korkeammalle ja kohtaan kourun.
Hei, tarkan vastauksen saat, jos mittaat vesikourun pituuden ja kaadon, mutta minun silmääni se näyttää hyvältä.J Jontesgodis sanoi:
Muutama cm on helppo pidentää liitoksissa eikä näy miten se on liitetty maahan.J Jontesgodis sanoi:
Niin paljon voi säätää.
Samaa mieltä, mutta ei tarvitse olla huolimattomasti tehty, asetetaan alempi osa niin, että kaato on "sopiva" ja sitten naru ylä- ja alaosan väliin. Sitten räystäskoukut asetetaan ts etulevyn perusteella.T teuvo tainio sanoi:
Aluksi tämä oli ylhäällä, mutta tuli jotain ongelmaa, etteivät voineet asentaa ränniä, koska pelti oli tiellä. Sitten siirsivät sen alas, joten minun on jo korjattava monta reikää. Ehkä käytän niitä.A AndersS sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi