S
J johnniemalm sanoi:
Därför har du var kund endast en gång , troligen .
Därför du langar knark i förorterna, troligen.

Rimligt att säga såna idiotiska saker om folk du inte vet något om.
Inte för att du har med det att göra, men jag har näst intill uteslutande återkommande kunder.

• Tykkään
MONTREAL
  • Laddar…
F Fabbeluhr sanoi:
Tack alla, mycket uppskattat! Ja vi kommer göra det själva, mest för att vi ändå ska göra det runt omkring.
Smart. Fixar ni hålen själva vet ni att det blir exakt så bra som ni vill ha det.

Lägg ingen tid på elektrikern. El-jobbet är klart. Tänk på att det inte är säkert att er elektriker vet hur man reparerar detta.

• Tykkään
MONTREAL ja 1 muu
  • Laddar…
S SueCia sanoi:
Menar du allvar? 😆
Det där är precis den risk som finns när man bilar i väggar. Som elektriker hade jag sagt "det finns risk för skador i väggen på andra sidan när jag bilar, ska jag köra ändå?"

Aldrig att jag skulle ta ansvar för dessa skador, någon måtta får det finnas på förväntningarna.
Som att städa upp efter er när mattläggare gjort klart för mattläggning? Det händer att mattläggarna får stå på alla 4 och städa.

• Vihainen
MONTREAL
  • Laddar…
F
F Fabbeluhr sanoi:
Vi hade en elektriker som bilade in el i köket. Dock gick det igenom in i vardagsrummet och det är nu hål i väggen där.

Väggarna är gjorda av en relativt mjuk ’sten’ som dock avger ett svart elakt damm som hamnar överallt..

Vi hade redan börjat riva tapeter, varför det ser ut som det gör runt omkring. Har husfix hemma, tänker att det kanske funkar med Sandspackel efter?
Laga med gipsputs/gipsbruk, det går att slipa/skrapa. Husfix blir för hårt och är svårt att jobba med när det har härdat.

J
Att ingen tipsat om gipsbruk eller husfix än.

• Haha
  • Tykkään
MONTREAL ja 6 muuta
  • Laddar…
S
Bussmotor Bussmotor sanoi:
Som att städa upp efter er när mattläggare gjort klart för mattläggning? Det händer att mattläggarna får stå på alla 4 och städa.
Efter _dig_ menar du? Du vet som sagt ingenting om mig så jag antar att du talar ur egen erfarenhet.

• Tykkään
MONTREAL ja 1 muu
  • Laddar…
Stefan N Stefan N sanoi:
Det är slaggplattor.
Tänkte samma, det är nog en slaggvägg. Tunn inomhusvägg mellan rum, icke bärande.

F Fabbeluhr sanoi:
Vi hade en elektriker som bilade in el i köket. Dock gick det igenom in i vardagsrummet och det är nu hål i väggen där.

Väggarna är gjorda av en relativt mjuk ’sten’ som dock avger ett svart elakt damm som hamnar överallt..

Vi hade redan börjat riva tapeter, varför det ser ut som det gör runt omkring. Har husfix hemma, tänker att det kanske funkar med Sandspackel efter?
bara o spackla igen
'

Hallå alla nu tar vi och stänger det här. Har absolut 0 agg mot elektrikern och vill/ska fixa det själva. Jag tackar för tipset om gipsputs och alla andra tips också!

Så tar vi helg helt enkelt!

• Tykkään
  • Rakastan
MONTREAL ja 5 muuta
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.