21 147 lukukertaa ·
38 vastausta
21k lukukertaa
38 vastausta
Hur bygger vi igen hålen i väggen efter elektrikern?
Vi hade en elektriker som bilade in el i köket. Dock gick det igenom in i vardagsrummet och det är nu hål i väggen där.
Väggarna är gjorda av en relativt mjuk ’sten’ som dock avger ett svart elakt damm som hamnar överallt..
Vi hade redan börjat riva tapeter, varför det ser ut som det gör runt omkring. Har husfix hemma, tänker att det kanske funkar med Sandspackel efter?
Väggarna är gjorda av en relativt mjuk ’sten’ som dock avger ett svart elakt damm som hamnar överallt..
Vi hade redan börjat riva tapeter, varför det ser ut som det gör runt omkring. Har husfix hemma, tänker att det kanske funkar med Sandspackel efter?
Husfix låter som en bra idé. Kör på det.
Skulle nog vilja säga att det är elektrikerns göra eftersom elektrikern inte var försiktig och borde ha känt att det var mjukt material.F Fabbeluhr sanoi:Vi hade en elektriker som bilade in el i köket. Dock gick det igenom in i vardagsrummet och det är nu hål i väggen där.
Väggarna är gjorda av en relativt mjuk ’sten’ som dock avger ett svart elakt damm som hamnar överallt..
Vi hade redan börjat riva tapeter, varför det ser ut som det gör runt omkring. Har husfix hemma, tänker att det kanske funkar med Sandspackel efter?
Förmodligen lekasten.
F
fredrik.johansson
Talon omistaja
· Skåne
· 1 768 viestiä
fredrik.johansson
Talon omistaja
- Skåne
- 1 768 viestiä
Om husfix finns hemma verkar det onödigt att blanda in elektrikern i att fixa detta. Det tar inte många minuter att blanda ihop och trycka dit en klutt husfix.Bussmotor sanoi:
S
SueCia
Elektroniikkahullu
· Dalarna
· 5 511 viestiä
SueCia
Elektroniikkahullu
- Dalarna
- 5 511 viestiä
Menar du allvar? 😆Bussmotor sanoi:
Det där är precis den risk som finns när man bilar i väggar. Som elektriker hade jag sagt "det finns risk för skador i väggen på andra sidan när jag bilar, ska jag köra ändå?"
Aldrig att jag skulle ta ansvar för dessa skador, någon måtta får det finnas på förväntningarna.




