D
Ajattelin tiivistää alumiinikarmien (ikkunoiden) ja puupaneelien välit.

Tarvitsen sauman, joka on:

-ulkokäyttöön
-joustava (sauma on suoraan etelään)
-maalattava
-musta

Rickard.
Ms polymeeri.

Käyttäytyy suunnilleen kuten silikoni työskennellessä, mutta on parempi kaikessa ja täyttää vaatimuksesi.

Tec 7 on ehkä tunnetuin, mutta itse käytän eniten abra:n seal & fix ja se on hyvä.

D
Tiivistemassapata Tec7 MS-Polymeeri, musta 310 ml, käytetään liimaamiseen ja tiivistämiseen myös veden alla.

Olen saanut käsityksen, että siitä tulee melko kova eikä kovin joustava, kun se kovettuu. Voin kuitenkin olla väärässä.

Mielestäni Sikaflex 111 on yhtä hyvä kuin tec 7, mutta huomattavasti halvempi.

Seal & Fix Sunchemilta Partillessa on myös hyvä (löytyy Ahlsellilta).

Paras vastaus

Rickard.
Olen oikeastaan huonosti perillä tec-7:stä, mutta seal & fix on käytännössä aivan kuten tavallinen ulkosilikoni, joten en usko, että on olemassa mitään parempaa.

Anteeksi arvoton kuvaamiseni (olen kipeä ja tylsistynyt :p)

• Tykkään
Magnolium ja 4 muuta
  • Laddar…
D
Tarvitsen varmaan vain yhden tuubin kaikille ikkunoille, joten kustannus ei ole tärkeä.

D
Rickard. Rickard.ag sanoi:
En ole kovin perehtynyt tec-7:ään, mutta seal & fix on käytännössä samanlainen kuin tavallinen ulkosilikoni, joten en usko että on mitään parempaa.

Anteeksi surkea kuvaamiseni (olen sairas ja tylsistynyt :p) [video]
Todella arvokas video! Juuri tuolta sen pitäisi näyttää.

ostan kaksi tuubia.

tuhannet kiitokset ja pikaista paranemista!

D
Rickard. Rickard.ag sanoi:
Minulla on huono käsitys tec-7:stä, mutta seal & fix muistuttaa käytännössä täsmälleen tavallista ulkosilikonia, joten en usko, että parempaa löytyy.

Anteeksi arvoton kuvaamiseni (olen sairas ja kyllästynyt :p) [video]
oliko se abras filmillä?

MrJay
D Derbyboy sanoi:
Minusta tuntuu, että siitä tulee melko kova eikä niin joustava, kun se on kovettunut. Voin kuitenkin olla väärässä.
Pitää paikkansa!

Rickard.
D Derbyboy sanoi:
oliko abras joka oli elokuvassa?
Yes se, joka nimeltään abra seal & fix, mutta näyttää siltä, että sunchem (kuten yllä oleva viesti kirjoitti) valmistaa niitä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.