3 053 lukukertaa ·
3 vastausta
3k lukukertaa
3 vastausta
Ohutkerroksisen korjausbetonin levitys portaisiin?
Olen poistanut vanhat klinkkerit betonirappusilta ja haluaisin rapuille "puhtaan" betonipinnan, mutta nyt se on aika epätasainen ja muutama pala irtosi reunasta parista portaasta...
Mietin, voisiko sitä tasoittaa esimerkiksi Finja Laga Ute:lla, jonka voi levittää 2-50 mm kerrospaksuutena.
Tarvitsisi siis levittää kerros koko rapun yli...
Mietin, voisiko sitä tasoittaa esimerkiksi Finja Laga Ute:lla, jonka voi levittää 2-50 mm kerrospaksuutena.
Tarvitsisi siis levittää kerros koko rapun yli...
Voit yrittää pinnoittaa ja rapata puhtaalla sementtilaastilla (periaatteessa se on betonin sijasta hienorakeisella hiekalla sekoitettu). Mutta uskon, että se on hankalaa, se halkeilee helposti jostain ja sitten vesi pääsee sisään ja pakkasrapauttaa rappauksen.
Ennen vanhaan rappeutuneet portaat valettiin hienobetoniin.
Tuote, johon linkitit, voi olla sementtilaasti. Mutta he kirjoittavat, että se toimii vain pystysuorilla pinnoilla.
Ennen vanhaan rappeutuneet portaat valettiin hienobetoniin.
Tuote, johon linkitit, voi olla sementtilaasti. Mutta he kirjoittavat, että se toimii vain pystysuorilla pinnoilla.
Paras vastaus
Aion käyttää Ardex A46:ta, mutta silloin maalaan myös portaat vedenpitävällä ja liukastumisenestomaalilla STO:lta, sen voi saada sekoitettuna haluamaansa väriin.
Mutta minulla on enemmän pieniä vaurioita ja jokin askelmien nenä on rikki.
Mutta minulla on enemmän pieniä vaurioita ja jokin askelmien nenä on rikki.
Klikkaa tästä vastataksesi