Dørhåndtaget til min hoveddør drillede. Tog det af og tænkte at smøre, så dukkede denne op. Hvad skal jeg gøre nu? Hvordan fikser man det her? Et dørhåndtag er fjernet fra en udendørsdør, med en synlig mekanisme i det cirkulære hul. Placeret ved en træterrasse. Dør med åbent dørhåndtag og synligt låsesystem; en komponent er fjernet. Indgang med trægulv og fliser, sko på gulvet. Et dørhåndtag er fjernet fra en udendørsdør, med en synlig mekanisme i det cirkulære hul. Placeret ved en træterrasse. Dør med åbent dørhåndtag og synligt låsesystem; en komponent er fjernet. Indgang med trægulv og fliser, sko på gulvet. Et dørhåndtag er fjernet fra en udendørsdør, med en synlig mekanisme i det cirkulære hul. Placeret ved en træterrasse. Dør med åbent dørhåndtag og synligt låsesystem; en komponent er fjernet. Indgang med trægulv og fliser, sko på gulvet. Et dørhåndtag er fjernet fra en udendørsdør, med en synlig mekanisme i det cirkulære hul. Placeret ved en træterrasse. Dør med åbent dørhåndtag og synligt låsesystem; en komponent er fjernet. Indgang med trægulv og fliser, sko på gulvet.

ny låsekasse

S Snabbfix sagde:
Dørhåndtaget til min yderdør drillede. tog af og tænkte smøre, så popped denne ud. Hvad gør man nu? Hvordan fixer man det her? [billede] [billede] [billede] [billede] [billede] [billede] [billede] [billede]

• Dørstolpe med en låsbar dørbolt af mærket Ruko, delvist trukket ud, i et indendørs rum.
T tergo sagde:
ny låskista
mener du at udskifte alt? Låsen er ok. Men det hænger måske sammen?

S Snabbfix sagde:
mener du udskifte alt? Låsen er ok. Men de hænger måske sammen?
ikke alt bare låsekassen ikke cylinder osv
ellers må du teste åbne låsekassen og se om den kan repareres

Senest redigeret:
richardtenggren
Du ser også ud til at skulle tage fat i koplingsdåsen til det tidligere element, ser lidt skræmmende ud :o

Hvis det ikke kan repareres, så kan du måske fjerne fløjlskolven, men stadig kunne låse for aftenen.

• Synes
Snabbfix og 1 anden
  • Laddar…
richardtenggren richardtenggren sagde:
Du ser också ud til at skulle tage fat i forbindelsesboksen til det tidligere element, ser lidt skræmmende ud :surprised:

Hvis det ikke kan repareres, så måske du kan fjerne faldstemplet men alligevel kunne låse for natten.
richardtenggren richardtenggren sagde:
Du ser også ud til at skulle tage fat i forbindelsesboksen til det tidligere element, ser lidt skræmmende ud :surprised:

Hvis det ikke kan repareres, så måske du kan fjerne faldstemplet men alligevel kunne låse for natten.
fjerne faldstemplet hvordan?
Forbindelsesboksen er ok. Ingen strøm.

S Snabbfix sagde:
fjerne fallekolben hvordan?
om det ikke går at trække den ud, så må du åbne låsekassen og tage fallekolben ud

• Synes
Snabbfix
  • Laddar…
Skal forsøge
T tergo sagde:
om det ikke går at trække den ud, så må du åbne låsekassen og tage ud faldkolven
Ok. Tak for hjælpen. Skal forsøge mig med dette

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.