Hej!
Tjek www.yxhult.se, som fremstiller materialet. Jeg har selv forsøgt at maile dem flere gange, men får aldrig svar(?)
Du kan jo prøve at ringe. Måske går det bedre?!
Alternativer til Ytong kan være H+H Celcon, Lättklinkerbetong, Leca eller præfabrikerede og isolerede betonelementer.
Tjek også ældre spørgsmål om dette emne her på forummet.
Hvis du finder nogle prisoplysninger, er jeg meget interesseret
Mvh og Godt Nytår!
/Stefan
Tjek www.yxhult.se, som fremstiller materialet. Jeg har selv forsøgt at maile dem flere gange, men får aldrig svar(?)
Du kan jo prøve at ringe. Måske går det bedre?!
Alternativer til Ytong kan være H+H Celcon, Lättklinkerbetong, Leca eller præfabrikerede og isolerede betonelementer.
Tjek også ældre spørgsmål om dette emne her på forummet.
Hvis du finder nogle prisoplysninger, er jeg meget interesseret
Mvh og Godt Nytår!
/Stefan
Vi havde tænkt at bruge ytongen til at bygge en væg med lidt "hulrum" i for alt muligt. Mest for effektens skyld, ikke for at opbevare ting direkte. Helt rigtigt, ytongen er den dyreste i klassen.
Vi overvejer at gøre det lidt mere kompliceret ved at bygge ud væggen med reglar og gips, som vi faktisk allerede har betalt for
Vi havde tænkt at pudse den væg, så den ser lidt "rå" ud, og vi undrer om gipspladerne tåler det. Vil mørtelen løsne sig fra gips og masonit?
Vi overvejer at gøre det lidt mere kompliceret ved at bygge ud væggen med reglar og gips, som vi faktisk allerede har betalt for
Der findes plader kaldet "Masterboard" og "Pyrok" som er lavet af fibercement, mineralisk plade som er meget velegnet til at pudse.
www.ljungberg.se
Der finder du information om alle plader de har.
Vi skal købe deres Masterfasade for at pudse ydervæggene.
www.ljungberg.se
Der finder du information om alle plader de har.
Vi skal købe deres Masterfasade for at pudse ydervæggene.
Klik her for at svare