Hej,

Nogen der har handlet hos virkedirekt.se?

God kvalitet på virket? osv.?

//Johan
 
Jeg har handlet stort set alt træ til hyttebyggeri, god pris og god betjening. Ingen problemer med kvaliteten ifølge min vurdering.
 
  • Synes
Ropit og 1 anden
  • Laddar…
Har også købt panel & trægulv, men har ikke pakket det ud endnu. Kan vende tilbage i morgen, så fint ud ved første øjekast. Løste transport selv.
 
O Optimisten2016 sagde:
Har oxå handlat panel & trægulv dog ej pakket op endnu. Kan vende tilbage i morgen, så flot ud ved første blik. Løste transport selv.
Hentede du selv eller andet transportfirma? Skal have det til Stockholm så transporten bliver en stor omkostning.....
 
Han løste transport til Stockholm billigt, så hentede en jeg kender det i Stockholm på sin maskintrailer. Fik det endelig hjem i går:cool:
 
  • Synes
Johan Enander
  • Laddar…
Panelet er 240mm bredt og 28mm tykt. Er rigtig tilfreds indtil videre, Gulvet jeg bestilte var 2. sortering men var i meget god stand/kvalitet.
 
  • Træpanel, 240mm bredt og 28mm tykt, placeret på et stillads, viser fin kvalitet trods 2. sortering, omgivet af grus og planter.
  • Træpaneler på 240mm bredde og 28mm tykkelse stablet udendørs, med et underliggende grusområde.
  • Brædder stablet udendørs ved sø, 240mm bred og 28mm tyk, del af byggeri.
O Optimisten2016 sagde:
Panelet er 240mm bredt og 28mm tykt. Er rigtig tilfreds indtil videre, Gulvet jeg bestilte var 2. sortering, men var i meget god stand/kvalitet.

Dejligt at høre :)
 
Guld med sådanne tråde, for både producent (hvis de er fornuftige) og konsument.
Gør at man tør bestille, når man ikke har mulighed for at tage hen og kigge selv.
 
  • Synes
Ropit
  • Laddar…
en 45x220 koster 25kr/meter der. det lyder for godt til at være sandt
 
ByggPajken ByggPajken sagde:
en 45x220 kostar 25kr/metern där. det låter för bra för att vara sant
Det er det også, du må ringe for at få dagsaktuelle priser
 
Priserne ser samme ud som da jeg handlede i 2020 i august…
 
Raskus Raskus sagde:
Det er det også, du skal ringe for at få dagsaktuelle priser
ok, så har de fået mange dårlige anmeldelser om, at de ikke leverer som de har lovet
 
ok, ingen anelse syntes de var seriøse men løste egen fragt. De sendte det til sthlm enligt ök så hentede en ven det. Priserne er eks moms på siden og fik af vide det da jeg lagde bestillingen. Findes jo savværk lidt hist og her bare kontakte nærmeste og kigge pris. Jeg er tilfreds i hvert fald
 
  • Synes
Raskus og 1 anden
  • Laddar…
O Optimisten2016 sagde:
ok , ingen aning tyckte dom var seriösa men löste egen fragt. De sendte det til sthlm ifølge aftale, så hentede en ven det. Priserne er ekskl. moms på siden og fik at vide om det da jeg lagde bestillingen. Der er jo savværker lidt hist og her, bare kontakte det nærmeste og tjekke prisen. Jeg er tilfreds i hvert fald
okay så godt, Så betaler man vel først når man har modtaget varerne?
 
ByggPajken ByggPajken sagde:
okej så bra, Sen betalar man vel først når man har modtaget varerne?
Jeg fik en faktura på 30 dage, hvis jeg husker korrekt, men han ringede og spurgte, om jeg kunne betale tidligere, og det gjorde jeg, for jeg havde allerede modtaget alt. Hvis du er skeptisk, så køb ikke der, tjek med et savværk tættere på dig, hvis der findes. Ha' en god dag
 
  • Synes
ByggPajken
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.