11,085 læst ·
16 svar
11k læst
16 svar
Virkedirekt.dk - Erfaringer?
Hej,
Nogen der har handlet hos virkedirekt.se?
God kvalitet på virket? osv.?
//Johan
Nogen der har handlet hos virkedirekt.se?
God kvalitet på virket? osv.?
//Johan
Har også købt panel & trægulv, men har ikke pakket det ud endnu. Kan vende tilbage i morgen, så fint ud ved første øjekast. Løste transport selv.
Han løste transport til Stockholm billigt, så hentede en jeg kender det i Stockholm på sin maskintrailer. Fik det endelig hjem i går
en 45x220 koster 25kr/meter der. det lyder for godt til at være sandt
Priserne ser samme ud som da jeg handlede i 2020 i august…
ok, ingen anelse syntes de var seriøse men løste egen fragt. De sendte det til sthlm enligt ök så hentede en ven det. Priserne er eks moms på siden og fik af vide det da jeg lagde bestillingen. Findes jo savværk lidt hist og her bare kontakte nærmeste og kigge pris. Jeg er tilfreds i hvert fald
okay så godt, Så betaler man vel først når man har modtaget varerne?O Optimisten2016 sagde:ok , ingen aning tyckte dom var seriösa men löste egen fragt. De sendte det til sthlm ifølge aftale, så hentede en ven det. Priserne er ekskl. moms på siden og fik at vide om det da jeg lagde bestillingen. Der er jo savværker lidt hist og her, bare kontakte det nærmeste og tjekke prisen. Jeg er tilfreds i hvert fald
Jeg fik en faktura på 30 dage, hvis jeg husker korrekt, men han ringede og spurgte, om jeg kunne betale tidligere, og det gjorde jeg, for jeg havde allerede modtaget alt. Hvis du er skeptisk, så køb ikke der, tjek med et savværk tættere på dig, hvis der findes. Ha' en god dagByggPajken sagde: