Hej på billedet ses et rammespændt projektorlærred, som jeg tænkte at fastgøre i en eller anden form for indretning for at trække op og derefter folde op i loftet. Et nyt tv skal være der, hvor det nuværende lærred sidder nu.

For at trække lærredet op, så det næsten når op til loftet, tænkte jeg at bruge en eller anden form for udtræksbeslag, og for at folde det ind en form for hængsel, men jeg vil have, at lærredet skal ende mellem de to hængselsoverflader, kan ikke finde sådanne hængsler eller er der nogle andre lignende ting, man kan bruge?

• En animeret tegnefilmscene med to farverige biler på en vej, projiceret på en rammefast projektordug i en stue.
  • Håndtegning af en mekanisme til at hæve en projektorlærred med ekspansionsbeslag og hængsler, for at skjule den oppe ved loftet.
  • Metalbeslag og træblok på arbejdsbord, bruges til at montere og fjerne en rammespændt projektorskærm fra loftet.
Burde fungere at fastgøre en ribbe i loftet af samme tykkelse som rammen og svinge hængslerne den anden vej..?

• Synes
Challe777
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.