Men uanset hvad det er for materiale i denne skive. Hvordan ville det i så fald kunne frigøres og spredes rundt i luften. For du er vel ikke der og skraber lidt af den flere gange om dagen.
Det ville vel være farligt, hvis der var plutonium i den, så den spredte radioaktivitet. Men ellers skulle det næppe forårsage noget, hvis den får lov at blive der, hvor den er, i yderligere godt 80 år.
Det ville vel være farligt, hvis der var plutonium i den, så den spredte radioaktivitet. Men ellers skulle det næppe forårsage noget, hvis den får lov at blive der, hvor den er, i yderligere godt 80 år.
Nej, jeg er ikke der og skraber. Tænkte at hvis den isolerer ventilen så måske luften er der og tærer på den. Men er nervøs af mig generelt.GoC sagde:
Men uanset hvad det er for materiale i denne skive. Hvordan skulle det i så fald kunne løsnes og spredes rundt i luften. For du er vel ikke der og skraber lidt af den flere gange om dagen.
Ville vel være farligt hvis det var plutonium i den så den spredte radioaktivitet. Men i øvrigt lærer den ikke forårsage noget hvis den får fortsætte være der den er i yderligere godt 80 år.
Men selvom det skulle være asbest i pladen, så vil du få mere asbestfibre via tilluftsventilen, end hvis det skulle være asbest.L Lämmelen sagde:
Der er betydeligt større farer at spilde bekymringerne på, end hvis der tilfældigvis skulle være asbest i en bygningsdel i en lejlighed. Jeg ville tro, at bare luften i et byområde er betydeligt mere skadelig. Men mest skadelig er bekymringen for alt, hvad man tror eventuelt kan være farligt.
Klik her for at svare