Har skiftet alle vinduer i huset, da mit hus er bygget i 1942, og er et "typisk" hus, falurødfarve, SÅ forsøger jeg at finde vinduesliste at sætte under vindueskarmen, har set at bejjerbygg har, men synes prisskiltet er lidt for højt, plus at jeg kommer til at betale fragt, Overvejede at fræse selv, men det er svært at finde et stål, som jeg kan lide. og så kunne fræse dem uden et godt fræsebord...
nogen der ved om der findes nogle flere virksomheder/snedkerier som sælger lignende?
Synes du, at 34 kr/meter for en fint profileret vinduesbænklist er meget? Hvor mange løbende meter har du? Tror det kan blive svært at finde billigere. Hvordan ser originalen ud? Ikke som eksemplet mistænker jeg, som mere ånder århundredeskifte.
Synes du, at 34 kr/meter for en fint profileret vindueskarmelist er meget? Hvor mange løbende meter har du? Tror det kan blive svært at finde billigere. Hvordan ser originalen ud? Ikke som eksemplet formoder jeg, som mere ånder århundredeskifte.
så din profilbillede, det ligner mit hus meget
hvis man regner meget drastisk, så bliver det ca: 15m
plus fragt, delingsdeponi, så de lægger sig på
nej, selvfølgelig selve prisen i sig selv er ikke så slemt, et fræsestål koster 800kr, som jeg har fundet, og det så flot ud.
De gamle lister var mere stor bule, gik ind, lille bule" mærkelig formulering, men du fatter det måske, lidt i det mindste