Jeg er ved at sætte vindafskærmning op på garagekonstruktionen. Jeg kommer til at have liggende panel, så der bliver stående lægter, derfor ingen lægte langs med syllen, der klemmer dugen fast. Lige nu er den kun fastgjort med hæfteklammer. Overvejer at tage en runde med tape rundt om hele garagen for at tætne mod betonen. Overvejer at gøre det samme mod spærremme. Har tapet samlingen på vinddugen. Se billeder nedenfor.
Så til spørgsmålet: hvordan plejer man at gøre? Er det, jeg foreslår, godt eller overdrevet? Hvad ville I have gjort?