Hej!

Jeg tænkte på at bygge en ret stor terrasse i flere niveauer til huset til sommer. Jeg har ingen erfaring med at lave noget lignende tidligere. Men jeg er ret handy og meget interesseret i at lære!

Jeg vil lære alt byggeteknisk om, hvordan man kan gøre dette på den bedste måde. Alt fra forskellige cementtyper, støbning, dimensionering af træ, bedstfremgangsmåde, trall, mm.

Findes der bøger, man kan læse, eller hvordan anbefaler I, at man lærer det? Jeg tager gerne imod alle tips

Start med at lægge billeder op, hvor du skal bygge

Jonatan79 Jonatan79 sagde:
Start med at lægge billeder ud, hvor du skal bygge
Hvorfor skulle det være relevant information for at kunne svare på mit indlæg?

• Synes
Thomas_Blekinge
  • Laddar…
Hvis du vil have bedre hjælp og flere svar. Ellers lad være.

O oddan sagde:
Hej!

Jeg tænkte på at bygge en ret stor terrasse i flere niveauer til huset til sommer. Jeg har ingen erfaring med at gøre noget lignende tidligere. Men er rimelig handy og meget interesseret i at lære!

Jeg vil lære alt byggeteknisk om, hvordan man gør dette på bedste vis. Alt fra forskellige cementtyper, støbning, dimensionering af træ, afstivning, terrassebrædder, mm.

Findes der bøger, man kan læse, eller hvordan anbefaler I, at man lærer det? Modtager gerne alle tips med tak
Gå til dit bybibliotek og led efter bøger og tidsskrifter. Man plejer at finde ret meget der.

• Synes
oddan
  • Laddar…
Jonatan79 Jonatan79 sagde:
Hvis du vil have bedre hjælp og flere svar. Ellers lad være.
Du misforstod måske mit spørgsmål. Jeg vil lære generelt om forskellige måder at bygge på, standarder og regler. Har jeg et specifikt spørgsmål om mit byggeri, kan jeg lave en ny tråd om det.

T Thomas_Blekinge sagde:
Gå på din stads bibliotek och leta böcker och tidskrifter. Man plejer at finde ret meget der.
Absolut, det havde jeg tænkt mig at gøre! Men for ikke at spilde for meget tid havde jeg håbet på, at nogen kyndig her på forummet kunne pege mig i den rigtige retning og give tips om specifikke bøger.

Hvad studerer tømrere, arkitekter, og bygningsingeniører for bøger, når det kommer til terrasser. Det er sådan noget, jeg vil læse!

Der skulle findes et væld af bøger om terrasser. Gå til nærmeste bibliotek og spørg

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.