Hej,
Er nybegynder inden for byggeri, men har besluttet mig for at vende en inderdør og har brug for lidt hjælp til, hvilke byggematerialer jeg skal anskaffe. Som I kan se på billederne, falder letbetonen fra hinanden. Huset er fra 40'erne.
Min tanke er at rive karmen ud og derefter bygge "væggen" op med hvad? Gips, grovspackel eller hvad?
Derefter tænkte jeg at fastgøre karmen med byggeskum, da jeg gætter på, at det ikke er muligt at bruge skruer. Har læst om, at nogen har gjort det. Holder det tror I?
Taknemmelig for tips til en nybegynder
Er nybegynder inden for byggeri, men har besluttet mig for at vende en inderdør og har brug for lidt hjælp til, hvilke byggematerialer jeg skal anskaffe. Som I kan se på billederne, falder letbetonen fra hinanden. Huset er fra 40'erne.
Min tanke er at rive karmen ud og derefter bygge "væggen" op med hvad? Gips, grovspackel eller hvad?
Derefter tænkte jeg at fastgøre karmen med byggeskum, da jeg gætter på, at det ikke er muligt at bruge skruer. Har læst om, at nogen har gjort det. Holder det tror I?
Taknemmelig for tips til en nybegynder
Klik her for at svare
