Hej! Vi har to trapper til vores hus det er fire trin. Sidst brugte jeg en ufarvet lak, sleb af og lakerede tre gange, men jeg synes det holder dårligt, max 18 måneder. Nu ser trapperne forfærdelige ud. Tager gerne imod tips på god lak/maling og vedligeholdelse? Hvad skal jeg bruge og hvordan?, Tak på forhånd!