Hobbytømrer
· Västra Götaland
· 1 474 indlæg
Det ser ud som om de har brugt for lange skruer.
Hej og tak! Nej, det var ikke der før, de har slavret med flere ting, og jeg er så træt af at blive ved med at klage. Men dette er min ejerlejlighed og det føles jo ikke godt at sælge den sådan her, når det engang bliver tid.
Det er altså ejerlejlighed, hvor foreningen har hyret et firma til at udføre stambytningen.
Havde det sket for mig (helt hypotetisk da jeg ikke vil hyre håndværkere mere) havde jeg skruet skruerne ud og forkortet dem nogle centimeter med en buesav ("stålsav") eller vinkelsliber og skruet dem tilbage for at se om skaden går tilbage. Hvis det er vådrum, skal der være vådrumssilikone i skruehullerne, når man skruer dem tilbage, så det er jo en god idé at se, om de har sjusket med dette også.
Forstår dig, men det er klart at du skal klage!A Anna Olsson9713 sagde:
Det der skal løses.
Men er det ikke foreningen du skal henvende dig til?
Okay tak for jeres inputs! Er der noget, der er svært at udbedre?
Indtil videre har vi stadig dialog med virksomheden, der har foretaget stambytet. De er ikke færdige endnu og havde inspektion for 2 uger siden, men da kunne man ikke se detteK Kardan79 sagde:
Men så må de rive fliserne ned for at rette op på det? På den væg i badeværelset sidder der en håndklædetørrer.Cruzze sagde:
Havde det sket for mig (helt hypotetisk da jeg ikke vil hyre håndværkere mere), havde jeg skruet skruerne ud og forkortet dem nogle centimeter med en nedstryger ("stålsav") eller vinkelsliber og skruet dem tilbage for at se, om skaden går tilbage. Hvis det er vådrum, skal der være vådrumssilikone i skruehullerne, når man skruer dem tilbage, så det er jo en god mulighed for at se, om de har sjusket med dette også.
Jeg tænkte, at det er foreningen, ikke jer eller nogen anden br-indehaver, der har indgået aftale med udføreren. Derfor burde det være foreningen, I skal klage til, som kan gå videre til udføreren. Men det fungerer måske ikke sådan i praksis.A Anna Olsson9713 sagde:
Ja så måske det burde være men vi har en side hvor vi har direkte kontakt med företaget.
De var færdige med badeværelset 20 december. De malede min entre for ca. 1 1/2 uge siden, og efter det begyndte De at kunne ses endnu mere.K Kardan79 sagde: