Hej, de har nyligt renoveret badeværelset i forbindelse med en stambytte.
Væggen på den anden side af badeværelset har nu en masse udposninger og en stor rand. Før jeg endnu en gang hopper på firmaet, vil jeg gerne have lidt råd. Hvad kan være årsagen?

• Væg med flere bugtninger og en stor vertikal linje efter renovering af badeværelse.
Det ser ud som om de har brugt for lange skruer.

• Synes
Utsliten och utdömd og 2 andre
  • Laddar…
Hej Anna og velkommen til forumet!
Var den store stribe der før? Sandsynligvis har de for lange skruer også trykket gipspladen ud.

Suk... det her er hvorfor jeg aldrig mere hyrer "proffer"...

• Synes
Anna Olsson9713
  • Laddar…
Hej og tak! Nej, det var ikke der før, de har slavret med flere ting, og jeg er så træt af at blive ved med at klage. Men dette er min ejerlejlighed og det føles jo ikke godt at sælge den sådan her, når det engang bliver tid.

• Synes
Cruzze
  • Laddar…
Det er altså ejerlejlighed, hvor foreningen har hyret et firma til at udføre stambytningen.

K
Er enig med tidligere taler. Desværre.
For lange skruer. Buler ved skruer, og randen er samlingen mellem 2 gipsplader. En plade er blevet skubbet ud. Sidstnævnte kan også have en anden forklaring end de lange skruer.

• Synes
Anna Olsson9713
  • Laddar…
Havde det sket for mig (helt hypotetisk da jeg ikke vil hyre håndværkere mere) havde jeg skruet skruerne ud og forkortet dem nogle centimeter med en buesav ("stålsav") eller vinkelsliber og skruet dem tilbage for at se om skaden går tilbage. Hvis det er vådrum, skal der være vådrumssilikone i skruehullerne, når man skruer dem tilbage, så det er jo en god idé at se, om de har sjusket med dette også.

K
A Anna Olsson9713 sagde:
Hej och tak! Nej det var ikke der før, de har slavet med flere ting og jeg er så træt af at fortsætte med at klage. Men dette er min andelsbolig og det føles ikke sjovt at sælge den sådan her, når det endelig er tid.
Forstår dig, men det er klart at du skal klage!
Det der skal løses.
Men er det ikke foreningen du skal henvende dig til?

• Synes
BirgitS
  • Laddar…
Okay tak for jeres inputs! Er der noget, der er svært at udbedre?

K Kardan79 sagde:
Forstår dig, men det er klart, at du skal klage!
Det der skal rettes op.
Men er det ikke foreningen, du skal vende dig til?
Indtil videre har vi stadig dialog med virksomheden, der har foretaget stambytet. De er ikke færdige endnu og havde inspektion for 2 uger siden, men da kunne man ikke se dette :(

Cruzze Cruzze sagde:
Havde det sket for mig (helt hypotetisk da jeg ikke vil hyre håndværkere mere), havde jeg skruet skruerne ud og forkortet dem nogle centimeter med en nedstryger ("stålsav") eller vinkelsliber og skruet dem tilbage for at se, om skaden går tilbage. Hvis det er vådrum, skal der være vådrumssilikone i skruehullerne, når man skruer dem tilbage, så det er jo en god mulighed for at se, om de har sjusket med dette også.
Men så må de rive fliserne ned for at rette op på det? På den væg i badeværelset sidder der en håndklædetørrer.

K
A Anna Olsson9713 sagde:
Indtil videre har vi stadig dialog med virksomheden, der har udført stambytningen. De er ikke færdige endnu og havde besigtigelse for 2 uger siden, men da kunne man ikke se dette :(
Jeg tænkte, at det er foreningen, ikke jer eller nogen anden br-indehaver, der har indgået aftale med udføreren. Derfor burde det være foreningen, I skal klage til, som kan gå videre til udføreren. Men det fungerer måske ikke sådan i praksis.

Ja så måske det burde være men vi har en side hvor vi har direkte kontakt med företaget.

• Synes
Kardan79
  • Laddar…
K
A Anna Olsson9713 sagde:
Men så skal de rive fliserne for at løse det? På den væg i badeværelset sidder der en håndklædetørrer.
Gættede at det var så langt gået.
Det kommer nok ikke til at ske.
Må fikse overfladen i det rum, hvor problemet er opstået. I værste fald renoveringsgips.

K Kardan79 sagde:
Gættede at det var så langt gået.
Det kommer sandsynligvis ikke til at ske.
Må fixe overfladen i det område, hvor problemet er opstået. I værste fald renoveringsgips.
De var færdige med badeværelset 20 december. De malede min entre for ca. 1 1/2 uge siden, og efter det begyndte De at kunne ses endnu mere.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.