74,786 læst ·
17 svar
75k læst
17 svar
Vandbåren gulvvarme - hvad koster det pr. m2??
Side 1 af 2
For 170 kvm LK EPS 16 inklusive 2 fordelere, trådløse termostater og 2 vandsikre skabe måtte jeg give 119.000 kr.
Kvadratmeterprisen bliver jo så 700 kr, men det er måske lidt misvisende, eftersom det jo inkluderer fordelere og alle koblinger og ting til tilslutning, men det er jo nødvendigt under alle omstændigheder...
Mvh,
Anders
Kvadratmeterprisen bliver jo så 700 kr, men det er måske lidt misvisende, eftersom det jo inkluderer fordelere og alle koblinger og ting til tilslutning, men det er jo nødvendigt under alle omstændigheder...
Mvh,
Anders
Medlem
· Luleå, Norrbotten
· 36 indlæg
Det lød virkelig dyrt bare for materialomkostningen synes jeg.
http://www.billigtvvs.se/kategorier/2663/sparade-eps-skivor-30mm-med-plat-och-slang-20mm
Der findes pakker til forskellige kvm. 90kvm koster 24 850kr.
Derudover kommer selvfølgelig fordelere etc., men aldrig at man når op på 80k. Mærkevarer er selvfølgelig lidt dyrere, men din materialpris lød høj. Har du nogen specifikation?
http://www.billigtvvs.se/kategorier/2663/sparade-eps-skivor-30mm-med-plat-och-slang-20mm
Der findes pakker til forskellige kvm. 90kvm koster 24 850kr.
Derudover kommer selvfølgelig fordelere etc., men aldrig at man når op på 80k. Mærkevarer er selvfølgelig lidt dyrere, men din materialpris lød høj. Har du nogen specifikation?
Nej, det er bare materialer... Jeg var heldig og hoppede med på en kampagne, de havde, jeg tror, det egentlig skulle have kostet omkring 140.000kr...
EPS16 er 16mm tykke plader med aluminium plade på. Man kan så lægge klinker direkte på pladerne, så byggehøjden inkl. klinker bliver under 30mm.
//Anders
EPS16 er 16mm tykke plader med aluminium plade på. Man kan så lægge klinker direkte på pladerne, så byggehøjden inkl. klinker bliver under 30mm.
//Anders
ja, efter indlæggene som kommer føles det unægtelig lidt dyrt...og måske værd at tjekke med også et andet firma....nogen der har tips i områderne omkring Malmö - Lund? Jeg er blevet anbefalet firmaet og vil selvfølgelig ikke tænke, at jeg bliver snydt, men det er klart, at jeg også vil tjekke, at jeg får en fair pris. Er ikke ude efter "gratis", vil have ordentlige ting, men som sagt...
Kalla Fötter
Kalla Fötter
Vi var nødt til at holde byggehøjden nede... Jeg sammenlignede flere pakker, og med de "billigere" EPS-pakker (som nævnt ovenfor) ville vi være kommet 10-15.000 kr billigere, men da uden trådløse termostater og vandtætte skabe.
LK har været utroligt gode at have at gøre med og har gladeligt svaret på alle mine åndssvage spørgsmål!
De har også tegnet slangerne om for mig tre gange uden at klage...
Mvh,
ANders
LK har været utroligt gode at have at gøre med og har gladeligt svaret på alle mine åndssvage spørgsmål!
De har også tegnet slangerne om for mig tre gange uden at klage...
Mvh,
ANders