Hej,
Jeg har købt to paller med walls2paint, da jeg renoverer huset.
Nu er jeg nået til trappeopgangen, hvis man kan kalde det det. Der er det ca. 3,5 meter højt.
Er der nogen med erfaring med at sætte to dele oven på hinanden? Om det fungerer at spartle det?

mvh
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.