1,193 læst ·
35 svar
1k læst
35 svar
Hvilken skrue er passende til gips, gips, spånplade?
Jeg havde satset på Duo HM fra fischer. Du behøver intet værktøj for at få dem til at udvide sig. Bare skru. Sørg bare for, at pluggen ikke roterer.
Fischer har de mest innovative plugge.
Alle burde have duopower plugge hjemme. Det, man skal tænke på, er, at skruen skal gå mindst 4 mm gennem pluggen, når man har sat den fast, man skal. Og ALDRIG bruge skærspids i nylonplug.
Fischer har de mest innovative plugge.
Alle burde have duopower plugge hjemme. Det, man skal tænke på, er, at skruen skal gå mindst 4 mm gennem pluggen, når man har sat den fast, man skal. Og ALDRIG bruge skærspids i nylonplug.
Skal tjekke op på det og se, om jeg forstår, hvad det er. Så længe det virker nu gennem mine borede 10mm (diameter), så...D Dr.Mugg sagde:Jeg ville satse på Duo HM fra fischer. Du behøver ikke noget værktøj for at få dem til at udvide sig. Bare skru. Sørg bare for, at pluggen ikke roterer.
Fischer har de mest innovative plugger.
Alle burde have duopower plugger derhjemme. Det, man skal tænke på, er, at skruen skal gå mindst 4 mm igennem pluggen, når man har sat fast, hvad man skal. Og brug ALDRIG skærspids i nylonplugg.
Jeg læser det TS skriver:A A-Man_08 sagde:
R Rovvan sagde:
Har da som sagt gjort dette og skrev det i et af mine svar til dig ovenforA A-Man_08 sagde:
Gipset er 1.5cm. Hullet er 2cm. Efter det blev det sværere at have styr på, men sandsynligvis det samme for det gentagne mønster.
Hun*A A-Man_08 sagde: