useless useless sagde:
Spånpladen er sikkert bagsiden på den anden væg. Men hvorfor er der to gipsplader med et mellemrum imellem? Veä
Sandsynligvis bygget på reglar.

useless useless sagde:
Spånpladen er sikkert bagsiden på den anden væg. Men hvorfor er der to gipsplader med et mellemrum imellem? Veä
Jeg har ingen anelse. Jeg vil bare have mine hylder op, hahah

A A-Man_08 sagde:
Sandsynligvis bygget på reglar.
Hvilke reglar er der 2 cm tykke?

useless useless sagde:
Jeg tænkte det samme. Kan jo være spån/OSB i et badeværelse eller køkken, det vil man jo ikke lave hul i....

Jeg havde satset på Duo HM fra fischer. Du behøver intet værktøj for at få dem til at udvide sig. Bare skru. Sørg bare for, at pluggen ikke roterer.

Fischer har de mest innovative plugge.

Alle burde have duopower plugge hjemme. Det, man skal tænke på, er, at skruen skal gå mindst 4 mm gennem pluggen, når man har sat den fast, man skal. Og ALDRIG bruge skærspids i nylonplug.

D Dr.Mugg sagde:
Jeg tænkte det samme. Det kan jo være spån/OSB i et badeværelse eller køkken, og det vil man jo ikke lave huller i....
Væggen er mellem stue og soveværelse/entré.

D Dr.Mugg sagde:
Jeg ville satse på Duo HM fra fischer. Du behøver ikke noget værktøj for at få dem til at udvide sig. Bare skru. Sørg bare for, at pluggen ikke roterer.

Fischer har de mest innovative plugger.

Alle burde have duopower plugger derhjemme. Det, man skal tænke på, er, at skruen skal gå mindst 4 mm igennem pluggen, når man har sat fast, hvad man skal. Og brug ALDRIG skærspids i nylonplugg.
Skal tjekke op på det og se, om jeg forstår, hvad det er. Så længe det virker nu gennem mine borede 10mm (diameter), så...

• Synes
Dr.Mugg
  • Laddar…
useless useless sagde:
Hvad er det for nogle regler, der er 2 cm tykke?
Hvis det er 55mm efter et stort hulrum til den næste plade, som er en del af den modsatte væg, så har jeg svært ved at se, at reglerne skulle være 2cm.

A A-Man_08 sagde:
Hvis der er 55 mm efter et stort hulrum til den næste plade, som er en del af den modsatte væg, så har jeg svært ved at se, at reglarne skulle være 2 cm.
Jeg læser det TS skriver:

R Rovvan sagde:
Gips (som virker til at være 1.5 cm tyk), så et tomrum på 2 cm, så gips igen (som formentlig også er 1.5 cm), så tomrum igen, så en spånplade.

R Rovvan sagde:
Skal tjekke op og se om jeg forstår hvad det er. Så længe det fungerer nu gennem mine borede 10mm (diameter) så...
Ja. Findes for 10 mm

Ellers er et alternativ fischer duotech

D Dr.Mugg sagde:
Ja. Findes for 10 mm

[media]

Ellers er et alternativ fischer duotech

[media]
Ingen af de der plugs ser vel ud til at passe TS væg? Eller hvordan håndterer man mellemrum på 20mm mener du?

useless useless sagde:
Jeg læser det TS skriver:
Men han skriver jo sådan her i indlæg #1
Den er gips, tomt, gips, tomt, spånplade (omkring 55mm inden spånpladen nås, ved ej hvor tyk).

Kan du filme eller tage billede af hullet eventuelt lys samtidig, så man kan se.
Men som sagt mål hullet.

A A-Man_08 sagde:
Kan du filme eller tage billede af hullet eventuelt lyse samtidig så man kan se.
Men som sagt mål hullet.
Har da som sagt gjort dette og skrev det i et af mine svar til dig ovenfor :)

Gipset er 1.5cm. Hullet er 2cm. Efter det blev det sværere at have styr på, men sandsynligvis det samme for det gentagne mønster.

A A-Man_08 sagde:
Men han skriver jo sådan her i indlæg #1
Den er gips, tomt, gips, tomt, spånplade (omtrent 55mm inden spånpladen nås, ved ikke hvor tyk).
Hun*

• Synes
Henrik 75
  • Laddar…
R Rovvan sagde:
Har da som sagt gjort dette og skrev det i et av mine svar til dig ovenfor :)

Gipset er 1.5cm. Hullet er 2cm. Derefter blev det sværere at have kontrol, men sandsynligvis ligeså for det gentagne mønster.

Hun*
Mærkeligt at de har bygget væggen på den måde.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.