Hej!
Er interesseret i et nybygget, der er på vej til at blive sat til salg.

Gik forbi huset og kiggede, og så med det samme, at underlagspapiret ikke er jævnt lagt. Det er ret krøllet, se billede.

Når man så sømmer lægter på og presser papiret ned, føles det som om, der bliver skarpe folder, som eventuelt gør, at papiret revner?

hvad tænker I om dette? Er det almindeligt, at man gør sådan her? Eller burde man ikke få papiret jævnt?

• Nybygget hus med stillads; tagbelægningens underlagspap er bølget og ujævnt, potentielt problem ved senere fastgørelse af lægter.
Ligger papiro direkte på spærerne? Hvad skal der på så bagefter?

Gætter på at de kører 2x3" direkte og tagsten på det, den billigste løsning.

Jonatan79 Jonatan79 sagde:
Ligger papp direkte på spær? Hvad skal de have på derefter?
Det ser unægtelig ud som om pappen ligger direkte på spær.

Det er et Myresjöhus.

A
er ingen usædvanlig løsning, at man erstatter råsponten med gennemtrampningssikker dug, så bliver resultatet sådan her.
Derefter er der lægter og tagsten på det.

En billig løsning, helt enkelt.

Stefan N Stefan N sagde:
Gætter på, at de kører 2x3" direkte og tagplader ovenpå, den billigste løsning.
Er det almindeligt? Man har altså ingen råspont på spær?

Jeg vidste ikke, at det er godkendt at køre tagpap i stedet for en dug?!

A Aunty sagde:
är ingen ovanlig løsning at man erstatter råsponten med gennemtrampningssikker dug, da bliver jo resultatet sådan her.
Så er der jo også lægter og tegl på det.

En billig løsning, helt enkelt.
Ok, tak for svar!

Jeg vidste ikke, at det er godkendt at køre tagpap i stedet for en dug?!
Det er måske dug, mine erfaringer er begrænsede, så jeg blander måske begreberne sammen. Jeg antog bare, at man har pap

erikssonandreas erikssonandreas sagde:
Det kanske är duk, mina erfaringer er begrænsede så måske blander jeg sammen termer. Jeg antog bare at man har papp
Hvad jeg ved er dukene ikke sorte og noget eller meget bredere end papp. Siger at du skal tjekke op nøje hvad for materiale der er blevet brugt. Uanset om det er korrekt eller ej er det en snål smålandska løsning :(

A
Hvad jeg ved er, at dugene ikke er sorte og noget eller meget bredere end pap. Siger, at du skal tjekke nøje, hvilket materiale der er brugt. Uanset om det er korrekt eller ej, er det en nærig småländsk løsning :(
Almindelig og almindelig, det er ingen usædvanlig metode på billige huse.
Den fungerer absolut, så det behøver man ikke være bekymret for, men samtidig skal man jo vide, hvad man køber, og betale derefter.

Hvis de laver en sådan billig løsning på taget, ville jeg personligt antage, at det er et gennemgående tema for det hus.

dugen findes i flere farver afhængig af leverandør.

• Synes
Tjrex
  • Laddar…
A Aunty sagde:
Almindelig og almindelig, det er ingen ualmindelig metode på billige huse.
Den fungerer absolut, så det behøver man ikke være bekymret over, men samtidig skal man jo vide, hvad man køber, og betale derefter.

Hvis de laver en sådan billig løsning på taget, ville jeg personligt antage, at det er et gennemgående tema for det hus.

stoffet findes i flere farver afhængigt af leverandør.
Hmmm. Tagstofferne jeg finder starter på 1360mm brede og opefter. Hvis de snyder og lægger almindelig underlagspap er det mindre godt…svært at se på billedet.

Rickard.
Hmmm. Tagsdugene jeg finder starter på 1360mm brede og opad. Hvis de snyder og lægger almindeligt underlagspap er det mindre godt…svært at se på billedet.
Findes helt ned til 1m i hvert fald og med 15cm overlæg så bliver de ret smalle men jeg kan ikke svare på, hvad de har brugt. Jeg har i tankerne, at bmi gruppen har haft helt sorte, men jeg er ikke sikker.

ralvejd
Hmm, ikke engang jeg som aldrig har lagt papp før, lykkes med at få det så dårligt, når jeg lægger det alene på 45 grader.

A
Rickard. Rickard. sagde:
Findes helt ned til 1m i hvert fald og med 15cm overlap så bliver de ret smalle, men jeg kan så ikke svare på hvad de har brugt. Jeg mener, at bmi gruppen har haft helt sorte, men jeg er ikke sikker.
findes som sagt i alle mulige størrelser og farver.
det kan jo desuden være en udenlandsk leverandør som har nogen egentilvirkede og det er jo intet galt i det

• Synes
erikssonandreas og 1 anden
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.