Jeg har ikke set noget nybygget hus, der ikke bruger gips?
Desuden er det jo let at arbejde med. Udegipsen er jo også lidt tyndere, så man kan tage en under hver arm og trykke op på væggen....
Jeg stemmer for gips, og det er det, jeg sætter op selv også.
Desuden er det jo let at arbejde med. Udegipsen er jo også lidt tyndere, så man kan tage en under hver arm og trykke op på væggen....
Jeg stemmer for gips, og det er det, jeg sætter op selv også.
Så har du ikke set vores da...
Vi ville have gips, men åbenbart misforstod tømreren det og bestilte asfaboard i stedet. Der var ingen, vi talte med, der kunne påpege nogen større ulemper ved asfaboard, så vi gik faktisk med til at lade tømrerne sætte det op, de havde bestilt, i stedet for at være besværlige og kræve retur og nybestilling.
Gips alle dage i ugen. Kan ikke lide at have elastiske hyggelige ting i væggen. Der skal alt være roligt, stille og stabilt og bare opfylde sin funktion......jureit sagde:
Klik her for at svare