Ojjj... Så må du præcisere, hvilken form for tømmer det drejer sig om... er det bjælkelaget, du mener, eller hvad er det??? Kan du tage et billede eller sådan noget...?
Hvis du præciserer mere, hvad det drejer sig om, kan vi lettere give hjælp.
Hvis du præciserer mere, hvad det drejer sig om, kan vi lettere give hjælp.
Personligt ville jeg aldrig turde give en pris på noget sådant, før facaden i det mindste er åbnet op, så man kan se omfanget af skaden.
Hvis I overvejer huset, så diskuter dette med bygningsinspektøren; en nøjagtig pris vil nok være umulig at få, men han kan måske vurdere, om fugten har bevæget sig videre ind i bjælkelaget osv., så man får en idé om, hvor meget der skal åbnes op.
Muligvis kan han også give tips om virksomheder i området, der er dygtige til sådanne opgaver.
Held og lykke.
/Kent
Hvis I overvejer huset, så diskuter dette med bygningsinspektøren; en nøjagtig pris vil nok være umulig at få, men han kan måske vurdere, om fugten har bevæget sig videre ind i bjælkelaget osv., så man får en idé om, hvor meget der skal åbnes op.
Muligvis kan han også give tips om virksomheder i området, der er dygtige til sådanne opgaver.
Held og lykke.
/Kent
Vi skal have en snickare der på onsdag, så kan han kigge på det og sige, hvad det koster. Jeg bør måske tilføje, at der ikke er nogen mäklare involveret.
Men jeg ville gerne vide allerede nu, bare et indtryk af hvilken prissumma det kan dreje sig om.
Men jeg ville gerne vide allerede nu, bare et indtryk af hvilken prissumma det kan dreje sig om.
Vend gerne tilbage med besked, bliver ligesom lidt nysgerrig.
/Kent
/Kent
Klik her for at svare