Hej,

jeg beklager, hvis jeg har placeret dette spørgsmål i det forkerte forum. Men

jeg søger nogen, der kan tegne trapper,
Har søgt på nettet men ikke fundet
Staircon For at downloade en demo for at tegne selv..

det, der skal tegnes, er en U-trappe, hvor jeg vil have målangivelser for vangerne og trappetrinene. Osv

tak på forhånd for tips

Tak for tipset.

er der nogen, der har bygget en sådan her type trappe selv, som kan dele erfaringen og de udfordringer, man stødte på?

Tegnede på næsten samme måde i SketchUp, derefter lavede markeringer på pladen i henhold til målene, der findes på computeren.
Brug en almindelig rundsav og en håndoverfræser fra festol, for at snedkerere alting, det gik rigtig godt.
dog skal man være lidt mere avanceret snedker

• Illustration af en snoet trætrappe, designet i SketchUp, med trin og gelænder synlige fra siden. Projekt tilpasset markerede mål.
  • Udkast til SketchUp-tegning af en trapperamme med specifikke størrelsesangivelser.
  • Træstykker formet til et projekt, ligger på en OSB-plade med to maling spande i baggrunden. Arbejde udført med cirkelsav og håndfræser.
  • Trætrappe monteret i et hjørne med lysegrå flisegulv og hvid væg. Trappen er designet til at sno sig opad langs væggen.
  • Trætrappe i sving set oppefra med håndliste og balustre, mod murstensmønsteret væg.
  • Synes
Totte lille
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.