Nej det er en misforståelse, kubb er et sortiment hvorfra man kan save eller fræse et emne/regl ud, jeg tror du leder efter begrebet "slana" hvilket bruges til tregærder.Åsa Lund sagde:
30-40 styk til telt. Nu ved vi ikke, hvordan du bor og hvor, men tag en tur ud i skovene i nabolaget for at se, om nogen har ryddet i skoven, og der ligger noget tilbage.
I skovene rundt om sommerhuset ligger der sådan noget, der ville række til en mindre teltby og som bliver liggende, for det meste løv.
Tag kontakt med ejeren af jorden og spørg, om du må tage det.
Har selv ryddet lidt og lagt asp til side, som jeg har skrællet barken af til diverse f.eks. buskstøtte.
I skovene rundt om sommerhuset ligger der sådan noget, der ville række til en mindre teltby og som bliver liggende, for det meste løv.
Tag kontakt med ejeren af jorden og spørg, om du må tage det.
Har selv ryddet lidt og lagt asp til side, som jeg har skrællet barken af til diverse f.eks. buskstøtte.
Hvordan ved man, hvem der er jordejeren?A AndersS sagde:30-40 st til telt. Nu ved vi ikke hvordan du bor og hvor, men tag en tur ud i skovene i nabolaget for at se om nogen har ryddet i skoven og det stadig ligger der.
I skovene rundt om fritidhuset ligger sådant som ville række til en mindre teltby og som bliver liggende tilbage, mestendels løv.
Tag kontakt med jordejeren og spørg om du må tage det.
Har selv ryddet lidt og lagt noget asp til side, som jeg har fjernet barken fra til diverse f.eks. buskestøtte.
Klik her for at svare