Har ledt efter stænger, der passer i stolpesko, der er 90mm? Det ser ud til, at der kun findes 95mm stænger og i så fald 100 mm stolpesko?

Det er såkaldte stolpespyd, der skal slås ned i jorden.

Er tanken, at man skal have 100mm stolpespyd til 95mm stolpe?

Som sagt har jeg allerede 90mm stolpespyd men kan ikke finde nogle stænger, der passer uden modifikation...

Tag frem sav og stemmejern

Blev nye stolpesko à 96mm...

Limträ findes 90x90 hvis du skulle finde flere af disse stolpesko.

Jo men det er så unødvendigt dyrt sammenlignet med 96mm stolpe.. Købte stolpespydene på jula men byttede dem mod nye som sagt.. Julas mål er alle lidt mærkelige..

Målet syntes at passe godt til LP :)

JOW sagde:
Måttet verkade passa bra för LP :)
LP?

Limtræssøjle, så det var måske ikke noget galt med stolpeskoen, den var måske tilpasset til limtræ.

Du skrev, at julas mål var underlige, men det var måske bare tilpasset til en anden almindeligt forekommende dimension.

JOW sagde:
Limtræssøjler, så det var måske ikke noget galt med stolpeskoen, den var måske tilpasset til limtræ.

Du skrev, at julas mål var mærkelige, men det var måske bare tilpasset til en anden almindeligt forekommende dimension.
Jo præcis, så er det nok, men det føles ret mærkeligt alligevel, for jeg gætter på, at de fleste stolpespyd bruges til hegn, porte, terrasser og lignende, og der er det jo oftest imprægneret, der bruges, og det ser mest ud til at findes i 95mm... Men selvom man ikke vil have imprægneret, ser jeg ikke pointen med at købe limtræs-søjler, når man ist kan købe det samme stolpespyd men i 96mm og så bruge almindelige stolper..?

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.