Medlem
· västernorrland
· 4 indlæg
Jeg vil naturligvis lade huset inspicere, men spekulerer stadig på "hvordan gør man" når man renoverer et så gammelt hus? Bygger man nyt nedefra eller bruger man den gamle konstruktion? Der findes måske forskellige metoder? Jeg ved jo, at en almindelig inspektion ikke tjekker fugt, men hvis jeg skal bestille en sådan, skal jeg jo vide, hvad jeg skal bestille.
Håber det ikke blev for rodet, taknemmelig for alle svar,
http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/505982
Medlem
· västernorrland
· 4 indlæg
Nja, for en novice som mig kunne jeg ikke se nogen indgang til grunden. Men det er klart, at et sted må man vel kunne komme ind??!
Hele dækket er ligesom bygget rundt om også.
Ja, selvfølgelig ser det fantastisk fint ud! Sandheden er, at tomten er minimal, men hvem vil ligge i blomsterbedene?? Så er der kun et lille toilet med vaskemaskine og bruser, lidt kritisk...
Tak,
Hele dækket er ligesom bygget rundt om også.
Ja, selvfølgelig ser det fantastisk fint ud! Sandheden er, at tomten er minimal, men hvem vil ligge i blomsterbedene?? Så er der kun et lille toilet med vaskemaskine og bruser, lidt kritisk...
Tak,
Synes det ser ud som om huset ligger ret højt, og det er jo altid godt med tanke på fugt og højt grundvand osv.
Men prøv at kigge ind under huset og tjek, at det ikke er fugtigt og lugter af mug.
Det eneste, jeg reagerede på, var at Elforbruget var ret højt med tanke på, at huset havde 2 luftvarmepumper og mulighed for brændefyring, men det er jo ikke ekstremt på nogen måde, og det er jo koldere i nord end her i syd.
Men prøv at kigge ind under huset og tjek, at det ikke er fugtigt og lugter af mug.
Det eneste, jeg reagerede på, var at Elforbruget var ret højt med tanke på, at huset havde 2 luftvarmepumper og mulighed for brændefyring, men det er jo ikke ekstremt på nogen måde, og det er jo koldere i nord end her i syd.
Klik her for at svare