Skal tage fat i at friske mit udestue op til foråret og overvejer, hvordan jeg skal gøre. Jeg ville gerne male bjælker og panel, men har lidt overvejelser om deres tilstand. Nogle er rådne, så de skal udskiftes, men visse bjælker og brædder er meget tørre og sprukne. Se billeder nedenfor.

Nogle er sprukket ret meget som I kan se på bilen, mens andre har en ret grov overflade. Skal disse udskiftes? Jeg tænker, at male dem i den nuværende tilstand ikke vil give så god "finish". Eller kan man slibe dem ned for at få et nogenlunde godt resultat ved maling?

Taknemmelig for råd her.
 
  • Sprukken, tør trælbjælke med ru overflade, muligvis i brug for renovering eller udskiftning, som del af opgradering af et udeområde.
  • Tør og sprukken træbjælke med ru overflade i et udestueprojekt.
  • Grov og sprukken træoverflade på en bjælke, potentielt i behov for udskiftning eller slibning før maling i et udestueprojekt.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.