Skal tage fat i at friske mit udestue op til foråret og overvejer, hvordan jeg skal gøre. Jeg ville gerne male bjælker og panel, men har lidt overvejelser om deres tilstand. Nogle er rådne, så de skal udskiftes, men visse bjælker og brædder er meget tørre og sprukne. Se billeder nedenfor.
Nogle er sprukket ret meget som I kan se på bilen, mens andre har en ret grov overflade. Skal disse udskiftes? Jeg tænker, at male dem i den nuværende tilstand ikke vil give så god "finish". Eller kan man slibe dem ned for at få et nogenlunde godt resultat ved maling?
Taknemmelig for råd her.