Hej. Har et måske lidt anderledes byggeprojekt foran mig. Jeg har en gammel stald, har været svinestald for mange år siden. Denne del af stalden tænkte vi at lave om til lidt af en festlokale/hobbyrum. Men uden er så stor, at vi føler, at ikke hele stalddelen vil blive brugt til denne festlokale, så vi vil afgrænse med en ret lang væg, der vil dele af, så vi kan have lager/opbevaringsplads på den resterende del.
Ydervæggene er gamle betonvægge med puds i god stand, så det er nok med en ordentlig vask, derefter male med ny farve.
Spørgsmålet er, hvordan man skal dele rummet på en gerne så billig måde som muligt. Rummet vil kun blive opvarmet, når vi skal bruge det, stalden bliver altså kold om vinteren, og fugt kan komme til at samle sig i rummet. Så gipsvægge går nok ikke så godt efter et par år.

Tips til gode byggematerialer, der vil holde, ønskes altså.

Optimalt ville måske være gamle fryserumsvægge eller tilsvarende.

Nogen med gode forslag?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.