D
Tænkte tætne mellem aluminiumramme (vindue) og træpanel.

Behøver en fuge med følgende:

-udendørs
-fleksibel (fugen sidder i direkte sydlig retning)
-overmalbar
-sort

Rickard.
Ms polymer.

Opfører sig omtrent som silikone, når man arbejder med det, men er bedre på alt og opfylder dine krav.

Tec 7 er måske den mest kendte, men jeg bruger mest abra:s seal & fix, og den er god.

D
Fogmassepatron Tec7 MS-Polymer, sort 310 ml, der bruges til limning og tætning, også under vand.

Jeg har fået for mig, at den bliver ret hård og ikke så fleksibel, når den er hærdet. Jeg kan dog tage fejl.

Sikaflex 111 er efter min opfattelse lige så god som tec 7 men betydeligt billigere.

Seal & Fix fra Sunchem i Partille er også god (findes hos Ahlsell)

Bedste svar

Rickard.
Har dårlig styr på tec-7 faktisk men seal & fix bliver i princippet præcis som en almindelig udesilikone så jeg tror ikke der findes noget bedre.

Undskyld min værdiløse filming (er syg og keder mig :p)

• Synes
Magnolium og 4 andre
  • Laddar…
D
Behøver nok kun en tube til alle vinduer, så prisen er ikke det vigtige.

D
Rickard. Rickard.ag sagde:
Har dårligt styr på tec-7 faktisk men seal & fix bliver i princippet præcis som en almindelig udendørssilikone så jeg tror ikke, der findes noget bedre.

Undskyld min værdiløse filming (er syg og keder mig :p) [video]
Sygdomme værdifuld film! Det der er præcis som jeg tror fugen skal være.

køber hjem to tuber.

tusind tak og god bedring!

D
Rickard. Rickard.ag sagde:
Har dålig koll på tec-7 faktiskt men seal & fix bliver i princippet præcis som en almindelig udendørs silikone, så jeg tror ikke, der findes noget bedre.

Undskyld mit værdiløse filmarbejde (er syg og keder mig :p) [video]
var det abras som va på filmen?

MrJay
D Derbyboy sagde:
Jeg har fået den opfattelse, at den bliver ret hård og ikke så fleksibel, når den er hærdet. Jeg kan dog tage fejl.
Det passer!

Rickard.
D Derbyboy sagde:
var det abras som va på filmen?
Yes den som heter abra seal & fix men det verkar vara sunchem (som inlägg ovanför skrev) som tillverkar dem.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.