I morgen lørdag skal jeg rive de her to opregulerede vægge i vores kælder. Hvis nogen har tips, lytter jeg gerne! Kan være hvad som helst - gode værktøjer at bruge, fremgangsmåde, ting at IKKE gøre, hvordan jeg håndterer elementet bedst, etc.

• Kælder med stribede vægge, strygebræt, strygejern, opbevaringskurv og synlige rør på væggen.
  • To oprejste vægge i en kælder med gule tapeter, blomstermønstret stof og trådskuffer fyldt med tøj.
Manden syntes, at bajonetsav var god, da vi rev saunapanel (opstillet mod væggen) i kælderen. Bare at save stykkerne af et sted mellem reglerne og derefter brække dem løs. Jeg var selv macho og brugte kun hammer og koben, indtil jeg kom til dem, jeg ikke kunne få løs og overlod dem til manden :cool:

Bare tjek, at der ikke går strøm der bagved, hvis du saver med maskine. Hvis der er isoleret bagved med glasuld e.l., vil du måske også være lidt forsigtig med bajonetsaven. Jeg ved det ikke med sikkerhed, men det føles som om, at den kunne sidde fast, eller alternativt rive en masse glasuldsstøv op, som er trist at få overalt.

At rive ned er sjovt! Held og lykke :)

mrsnhp mrsnhp sagde:
Manden syntes at bajonetsav var god, da vi rev sauna panel (oprettet mod væggen) i kælderen. Bare at save stykkerne af et sted mellem reglarene og derefter bende dem løs. Jeg var macho og brugte udelukkende hammer og brækjern, indtil jeg kom til dem, jeg ikke kunne få løs og overlod det til manden :cool:

Bare tjek at der ikke går el der bagved, hvis du saver med maskine. Hvis der er isoleret bagved med rockwool e.l., vil du måske også være lidt forsigtig med bajonetsaven. Jeg ved ikke med sikkerhed, men det føles som om den kunne sætte sig fast, alternativt rive en masse rockwoolstøv af, som er kedeligt at få overalt.

Det er sjovt at rive! Held og lykke :)
Supergode tips. Tak!

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.