Hørte at man får røret/slangen gratis fra Televerket. Er der nogen som ved, hvordan man lettest kommer i kontakt med nogen der, som man kan bestille fra?
Min erfaring er, at man bliver sendt rundt til forskellige for at ende tilbage hos den første, man talte med. Vi bor i Jönköping.
Min erfaring er, at man bliver sendt rundt til forskellige for at ende tilbage hos den første, man talte med. Vi bor i Jönköping.
hugg en kille du ser på gaden.telia flextronic eller hvad de hedder,,,,,,,,,,,,,har sikkert skiftet navn siden jeg skrev dette
plejer at fungere fint......eller hvis du ved hvor de har deres lager så plejer man at få tingene med det samme
Jeg tror faktisk, at hvis du kun skal have kabel+rør til egen grund, så er det nok at ringe kundeservice på 90200. Jeg forsøgte selv (har sikkert beskrevet historien i en eller anden gammel tråd) at få fat i mere kabel for at kunne lægge det ned i samme grøft som VA og el - UDENFOR vores grund. DET var ikke så let, selvom Telia ville spare arbejde og penge på den løsning.
Klik her for at svare