Vidste ikke rigtig hvor jeg skulle lægge denne men jeg prøver her.

Er ny her og har lige købt en villa øckerö fra -90.
Det er en 1,5 plans villa med uindrettet overetage og undrer om nogen her måske har tegninger på dette..
Ville gerne have kopier af byggehåndteringer m.m hvis nogen har..

Har talt med dem fra lB-hus i Blekinge og de har ikke noget sådant fra før -95

Nogen der kan hjælpe mig???
 
Har du tjekket med kommunen? Burde findes i deres arkiv iom at tegningerne er en del af byggetilladelsesansøgningen
 
Skal tage og ringe dem i morgen og se hvad de siger..
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.