Jeg skal sætte Huntonit loftsplader op i et lille rum i et gammelt, og dermed ikke så lige, hus.
Loftet er cirka 240 cm langt. Den ene ende er 114 cm bred og den anden 116.

Bare at lade være med at have 1 cm sprække i den ene ende og 2 cm i den anden, og så dække lidt skævt med loftlisten, eller hvordan ville I have gjort det?

Et alternativ er at have pladerne på tværs, men det ser måske skørt ud…

Hvad for et underloft er det, rene brædder eller skal du sætte lister i loftet, som Huntoniten fastgøres i. Tænk så rigtig. mål pladerne, de er ikke 600 mm, men lidt smallere. Så bøjer du 600 C/C med lister, så kan du ikke få fæste i den anden ende af rummet. gjorde selv fejl med 600 C/C og måtte ændre C/C målet, så det blev rigtigt.

• Synes
Mahasa
  • Laddar…
J jonaserik sagde:
Hvad for et undertag er det, rene brædder eller skal du sætte lister i loftet, som Huntoniten fastgøres i. Tænk da virkelig godt over det. Mål pladerne, de er ikke 600 mm, men lidt smallere. Så hvis du bukker 600 C/C med lister, kan du ikke få fastgørelse i den anden ende af rummet. Gjorde selv fejlen med 600 C/C og måtte ændre C/C målet, så det blev rigtigt.
Lidt har jeg tænkt… 🙂
Pladerne er 300(280 cc), og jeg tænker at lægge brede lægter, så det bør være roligt.

Jeg havde 75 mm brædder og det var ikke nok 😈 da jeg kom til den anden side 6 meter væk

J jonaserik sagde:
Jeg havde 75 mm brædder, og det var ikke nok 😈 når jeg kom til den anden side 6 meter væk
Ooops…
Men som sagt, det skal være cc 280 i mit tilfælde. Og kun 4 rækker

Så skal du klare dig ret godt. Held og lykke og Glædelig Jul til Jer.

• Synes
Mahasa
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.