Jeg skal sætte Huntonit loftsplader op i et lille rum i et gammelt, og dermed ikke så lige, hus.
Loftet er cirka 240 cm langt. Den ene ende er 114 cm bred og den anden 116.
Bare at lade være med at have 1 cm sprække i den ene ende og 2 cm i den anden, og så dække lidt skævt med loftlisten, eller hvordan ville I have gjort det?
Et alternativ er at have pladerne på tværs, men det ser måske skørt ud…
Loftet er cirka 240 cm langt. Den ene ende er 114 cm bred og den anden 116.
Bare at lade være med at have 1 cm sprække i den ene ende og 2 cm i den anden, og så dække lidt skævt med loftlisten, eller hvordan ville I have gjort det?
Et alternativ er at have pladerne på tværs, men det ser måske skørt ud…
Hvad for et underloft er det, rene brædder eller skal du sætte lister i loftet, som Huntoniten fastgøres i. Tænk så rigtig. mål pladerne, de er ikke 600 mm, men lidt smallere. Så bøjer du 600 C/C med lister, så kan du ikke få fæste i den anden ende af rummet. gjorde selv fejl med 600 C/C og måtte ændre C/C målet, så det blev rigtigt.
Lidt har jeg tænkt… 🙂J jonaserik sagde:Hvad for et undertag er det, rene brædder eller skal du sætte lister i loftet, som Huntoniten fastgøres i. Tænk da virkelig godt over det. Mål pladerne, de er ikke 600 mm, men lidt smallere. Så hvis du bukker 600 C/C med lister, kan du ikke få fastgørelse i den anden ende af rummet. Gjorde selv fejlen med 600 C/C og måtte ændre C/C målet, så det blev rigtigt.
Pladerne er 300(280 cc), og jeg tænker at lægge brede lægter, så det bør være roligt.
Klik her for at svare