Lagde dette spørgsmål på køkkensiden, men har kun fået ét svar, så jeg prøver her i stedet... Vil gerne blive færdig med mit køkken og har ikke lyst til at vente fire uger på blikkenslageren.
Har monteret køkkenvandhane oras aventa på min franke vask, men den vakler trods at jeg har skåret en mdf plade 25 x 12 cm som ligger tæt op ad bagsiden af vasken. (og vaklen bliver ikke så godt, når man har en udtrækkelig brusefunktion i hanen...)
Kan man stabilisere/fiksere rørene længere nede mod bagsiden af køkkenskabet eller hvordan pokker gør man????
Er der nogen der har faglig viden eller tips??
Snart desperat køkkenbygger og nybegynder da jeg startede...
Har monteret køkkenvandhane oras aventa på min franke vask, men den vakler trods at jeg har skåret en mdf plade 25 x 12 cm som ligger tæt op ad bagsiden af vasken. (og vaklen bliver ikke så godt, når man har en udtrækkelig brusefunktion i hanen...)
Kan man stabilisere/fiksere rørene længere nede mod bagsiden af køkkenskabet eller hvordan pokker gør man????
Er der nogen der har faglig viden eller tips??
Snart desperat køkkenbygger og nybegynder da jeg startede...
Selvbygger
· Stockholm
· 8 600 indlæg
Som oven siger - du vil nok ikke kunne stabilisere det tilstrækkeligt blot mod pladen (mdf eller ej) uden du skal fastgøre stabiliseringspladen mod køkkenskabet eller væggen med hjælp af vinkeljern fx
/K
/K
Tak for tipsene!
Jeg finder stiksaven frem igen og laver en ny.
Jeg finder stiksaven frem igen og laver en ny.
Tak for tip! Lavede både en ny MDF-plade lige under håndvasken men også en længere nede som rørene kunne gå igennem, som jeg fastgjorde med vinkelbeslag gennem bagsiden af skabet og gipspladen... Oh så stabilt og fint! Tak
Klik her for at svare