I mit sommerhus har jeg en terrasse på pæle under tag. Den skal nu isoleres og glaseres. Under det gamle terrassebræt ligger der ca. 40 cm grov sprængsten. Det nye bjælkelag vil ende ca. 10-15 cm over stenlaget. Er det OK, eller er der risiko for, at forsommerens varme luft kondenserer mod sprængstenen? Eller er det bedre at fjerne stenen (tungt)?