Medlem
· Stockholm
· 981 indlæg
Jeg undrer mig over, om det er dumt at spartle en væg i forskellige omgange? Jeg vil gerne spartle rundt om afbrydere først, så det er helt klart rundt omkring dem, og derefter bredspartle hele væggen. Men er der risiko for, at der bliver grimme samlinger mellem de spartlede områder, som ses senere?
Er det almindelig anbefalet at spartle alt på én gang, eller hvordan "gør folk"?
Er det almindelig anbefalet at spartle alt på én gang, eller hvordan "gør folk"?
Medlem
· Stockholm
· 981 indlæg
Jeg er metodisk af mig, og når det er første gang, vil jeg gøre én ting ad gangen og ikke behøve at føle mig stresset af at skulle nå alt på én gang.
Det gik under alle omstændigheder godt, spartelmassen er ved at tørre/brænde (eller hvad man siger) nu. Det bliver sikkert rigtig godt dette
Det gik under alle omstændigheder godt, spartelmassen er ved at tørre/brænde (eller hvad man siger) nu. Det bliver sikkert rigtig godt dette
Klik her for at svare
