Jeg undrer mig over, om det er dumt at spartle en væg i forskellige omgange? Jeg vil gerne spartle rundt om afbrydere først, så det er helt klart rundt omkring dem, og derefter bredspartle hele væggen. Men er der risiko for, at der bliver grimme samlinger mellem de spartlede områder, som ses senere?

Er det almindelig anbefalet at spartle alt på én gang, eller hvordan "gør folk"? :)
 
Det fungerer at spartle i forskellige omgange...
 
  • Synes
peterwesterlund
  • Laddar…
Fast at spartle rundt stikkontakter er jo ingen problemer at få med direkte.
 
Jeg er metodisk af mig, og når det er første gang, vil jeg gøre én ting ad gangen og ikke behøve at føle mig stresset af at skulle nå alt på én gang.

Det gik under alle omstændigheder godt, spartelmassen er ved at tørre/brænde (eller hvad man siger) nu. Det bliver sikkert rigtig godt dette :)
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.