Hej, har et drivhus på grunden på ca. 30kvm som er bygget med rammen i trykimprægneret træ.
Undrer mig over, om det er normalt med vækst af sortskimmel og en form for hvide pletter på spær eller om det kan være bygget med dårligt trykimprægneret træ?
Hvad gør man?