Hej, har et drivhus på grunden på ca. 30kvm som er bygget med rammen i trykimprægneret træ.
Undrer mig over, om det er normalt med vækst af sortskimmel og en form for hvide pletter på spær eller om det kan være bygget med dårligt trykimprægneret træ?
Hvad gør man?
 
Skulle sige tør af og se glad ud. Denne vinter har vi i hvert fald fået en masse jordslag på mærkelige steder, men det er jo bare at vaske det væk. Det hvide kan være rester af imprægneringen, der kommer ud.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.