Hej jeg har en lille lejlighed, hvor jeg gerne vil kunne udnytte et lille rum bag sofaen, hvor jeg kan opbevare ting.

Problemet er, at sofaen er alt for tung til at flytte hver gang jeg skal have fat i noget, så jeg tænker, at der må findes en løsning på dette.
Behøver kun at kunne skubbe den omkring 60cm til siden og tilbage så nemt som muligt. Findes der noget system med glidebaner eller lignende til tunge genstande.
Hvordan løser jeg dette på bedste måde?

Låsbara gummihjul måske er tilstrækkeligt? Så behøver du ikke at påvirke gulvet med skruede skinner.
Skal sofaen altid trækkes direkte til siden og tilbage, så er ikke-svingbare hjul at foretrække, så det bliver en mere stabil konstruktion. Hvor flot/skjult det bliver, afhænger så af hvilken sofamodel du har.

S Stuff sagde:
Låsbara gummihjul kanske er nok? Så behøver du ikke at lave indvirkning på gulvet med skruede skinner.
Skal sofaen altid trækkes lige til siden og tilbage, så er ikke drejelige hjul at foretrække, så bliver det en mere stabil konstruktion. Hvor pænt/skjult det bliver afhænger af, hvilken sofastil du har
Vil helst undgå hjul, hvis det er muligt.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.