28,477 læst ·
35 svar
28k læst
35 svar
Små betonpiller / balustre
Ok Christer men om jeg forstår korrekt, så er det nok hvis jeg kun køber en form. Så er det at støbe betonen i formen, eller hvad. Er der noget mere, jeg skal købe for at få den præcis som din? Som stolpen?
Lelle
Lelle
Tak.
I hver støbt bauster er der en armeringsjern, så jeg har kun lavet huller i den nedre regel (også den i beton), så balustrerne står på plads uden lim mm. Svært at se måske, men den regel "hænger i luften" over trallen. Skiftede desuden trallen for 2 år siden uden at skulle fjerne det gamle "hegn", der var der dengang.
//Anders
I hver støbt bauster er der en armeringsjern, så jeg har kun lavet huller i den nedre regel (også den i beton), så balustrerne står på plads uden lim mm. Svært at se måske, men den regel "hænger i luften" over trallen. Skiftede desuden trallen for 2 år siden uden at skulle fjerne det gamle "hegn", der var der dengang.
//Anders
Hej Jan. Først vil jeg sige, at det er superflot med dine balustre. Så vil jeg gerne stille dig en masse spørgsmålLångeJan sagde:
Kan man få nummeret til dem, der har udført arbejdet? Hvis man bor i Stockholm selvfølgelig.
Med venlig hilsen, Lelle
Tak Lelle.
Har faktisk gjort det selv. Støbt i garagen om vinteren, 2 stk. ad gangen. Ikke så svært men lidt tidskrævende, da der ofte opstår små "lufthuller" i betonen, som skal spartles. Blev i alt 18 stk. for en pris på ca. 200-220 kr./stk. (har også medregnet omkostningerne for formene/beton/armeringsjern/maling).
Mvh
"Jan"
Har faktisk gjort det selv. Støbt i garagen om vinteren, 2 stk. ad gangen. Ikke så svært men lidt tidskrævende, da der ofte opstår små "lufthuller" i betonen, som skal spartles. Blev i alt 18 stk. for en pris på ca. 200-220 kr./stk. (har også medregnet omkostningerne for formene/beton/armeringsjern/maling).
Mvh
"Jan"
Ok. Er der nogen mulighed for at få din hjælp? Kan jeg ringe til dig? Eller mail?LångeJan sagde:Tak Lelle.
Har faktisk gjort det selv. Støbt i garagen om vinteren, 2 stk ad gangen. Ikke så svært, men lidt tidskrævende, da der ofte bliver nogle "luftlommer" i betonen, som skal spartles. Det blev i alt 18 stk til en kostnad af ca. 200-220 kr/stk (der har jeg også medregnet kostnader for formene/beton/armaturljern/farve).
Mvh
"Jan"
Lelle
Jeg ville virkelig blive taknemmelig, hvis jeg måske kunne få din hjælp, fx hvis du kan støbe for mig (mod betaling) eller leje formene.LångeJan sagde:Tak Lelle.
Har faktisk gjort det selv. Støbt i garagen om vinteren, 2 ad gangen. Ikke så svært, men lidt tidskrævende da der ofte bliver lidt "lufthuller" i betonen som skal spartles. Blev i alt 18 stk til en pris på ca. 200-220 kr/stk (der har jeg også regnet omkostninger for forme/beton/armeringsjern/farve med).
Mvh
"Jan"