6,084 læst ·
26 svar
6k læst
26 svar
Skruv lampe direkte i folierede loftplader
I samlinger ovenfor, så er det sandsynligvis spredt panel med C/C 300 mm, (pladerne 1200X600) pladerne fastgjort i noten i dem og midt på. Hvis du trykker på en plade cirka 15 cm fra samlingen, går den ind mod loftet da. det er muligt at banke med hånden på den og få en fornemmelse af hårdheden. Kan ikke ses, hvad er det nede i venstre hjørne på billedet.
Jeg mærkede på pladerne, men det var lidt svært at mærke, om der er en regel i midten, men det burde der vel være. Det, der er nede i hjørnet på billedet, er bare en skillevæg. Men hvis det ikke går at skrue i en regel, vil det så fungere at skrue i bare loftspladen? Eller er den for svag til det?J jonaserik sagde:I samlinger ovenfor er det sandsynligvis glespanel, med C/C 300 mm, (pladerne 1200X600) pladerne fastgjort i noten i dem og midt på. Hvis du trykker på en plade cirka 15 cm fra samlingen, går den ind mod loftet da. Det går at banke med hånden på og få en opfattelse af hårdheden. Ses ikke, hvad er det nede i venstre hjørne på billedet.
Ex
En plafond ja, ellers ville jeg ikkeR Razid sagde:
AHA skillevæg fæstet direkte i loftet ser det ud som, kan være en regel mellem pladerne med. Du har sikkert en armatur i loftet for lys. så tager du den ned. det ka være en loftdåse ovenover eller bare et rør ud. Så kan du se, hvad pladerne består af, måske føl med en lille mejsel i kanten på pladen. Mærkes direkte om den er blød eller hård. Hvor stor vægt er det på det vil hænge op.
H
HEM2121
Medlem
· Västra Götaland
· 5 570 indlæg
HEM2121
Medlem
- Västra Götaland
- 5,570 indlæg
Den skal have en dåse i loftet til strømmen, kan tages fra et andet sted også, men intet godt med forlængerledning. Er der en dåse/rør i loftet til EL eller ikke. Gør som jeg skrev for at få greb om, hvad pladerne består af.
Yes der findes en boks, hvor vi har en lampe i dag, så det er roligt (se billede). Jeg vil teste det, du skrev, og se om jeg kan se, hvordan pladerne ser ud.J jonaserik sagde:
Farstatjej90
Indretningsarkitekt
· 5 445 indlæg
Farstatjej90
Indretningsarkitekt
- 5,445 indlæg
Jeg havde gået i gang. Det holder sikkert for en sådan. Jeg var nødt til at kigge to gange dog, for jeg syntes først billedet var af den nye lampe 😂R Razid sagde:
De er ens!