- Status
- Not open for further replies.
Svigerfar syntes kantbeslagene til 70:- var dyre, så han sparede med skruerne og brugte dem, vi havde, jeg havde ikke tid til at tjekke alt, så det blev almindelige pladeskruer udenfor, de er begyndt at ruste efter en uge! Kan man se, om man har vandtæt skrue/søm derhjemme eller om det er til indendørs brug?
Han byggede en ramme til rutsjebane og gynge mm. Det kan nok holde mange år alligevel eller bør skiftes/males/rustbeskyttes med det samme?
Risikoen er nok, at det ruster indeni, og det bliver brud, så de bør skiftes.
Han byggede en ramme til rutsjebane og gynge mm. Det kan nok holde mange år alligevel eller bør skiftes/males/rustbeskyttes med det samme?
Risikoen er nok, at det ruster indeni, og det bliver brud, så de bør skiftes.
Nja kig,,,, det bedste er jo, hvis man har emballagen tilbage, så ser man.... Skruer skal man aldrig spare på,,, ligeså søm.....
som en anden klog person skrev på forummet i en anden tråd.." Hvis der er foreskrevet 4" søm, skal man så bruge et 2" søm i stedet for, fordi det er billigere? " .....
m.ao... jeg ville ikke bruge mangelfulde skruer, hvis det er børn, der skal bruge tingene....
som en anden klog person skrev på forummet i en anden tråd.." Hvis der er foreskrevet 4" søm, skal man så bruge et 2" søm i stedet for, fordi det er billigere? " .....
m.ao... jeg ville ikke bruge mangelfulde skruer, hvis det er børn, der skal bruge tingene....