Hej til jer,

Jeg tænker på at bygge en lav mur, 3 sten høj, med Iglo fra St Eriks. Jeg undrer mig over, om jeg skal lime den, men St Eriks nævner ikke noget om dette på deres hjemmeside. Er der nogen, der har styr på det? Og hvis jeg skal lime, hvilket lim skal jeg da bruge? Jeg vil ikke have, at det udvider sig under tørringen, da der er risiko for, at den så ikke bliver jævn. Taknemmelig for hurtige svar, da jeg helst vil begynde med arbejdet i weekenden. Magnus

Hej med jer,
Da jeg ikke fik nogle svar, byggede vi sammen muren i weekenden og brugte PU700 som lim. Det blev meget vellykket, og limet er let at bruge og sidder som klippen, selvom vi kun lavede små strenge, da stenen er hul. Så jeg kan med stor tiltro anbefale dette lim.

• Synes
Saintus og 2 andre
  • Laddar…
M Magnus33 sagde:
Hej på jer,
Da jeg ingen svar fik, så byggede vi muren i weekenden og brugte PU700 som lim.
Det blev meget vellykket, og limen er nem at bruge og sidder som på bjerget, selvom vi kun lavede små striber, da stenen er hul. Så jeg kan med stor tillid anbefale denne lim.
Tak for at du vendte tilbage til din egen tråd. Vi står overfor det samme projekt. Det ville være interessant, hvis du ville vise et billede af byggeriet. Vi kommer også kun til at have tre rækker sten. Ligger den første række helt under jorden da, og hvor dybt gravede I?

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.