Hej.
Jeg har en bordplade af laminat, der skal skæres. Jeg har en stiksav med C-typ stiksavsblad. Uanset hvor meget jeg prøver at skære, bliver det ikke lige. Med andre ord skærer den i vinkel og meget bølget. Enten er stiksavsbladet for svagt, eller også gør jeg noget andet forkert. Jeg skærer med bagsiden opad.
Kan I anbefale et stiksavsblad til mig, der kan bruges med C-typ, tilpasset til en laminat bordplade ca. 3,6 cm tyk? Maskinen har ca. 350 watt.
Jeg har en bordplade af laminat, der skal skæres. Jeg har en stiksav med C-typ stiksavsblad. Uanset hvor meget jeg prøver at skære, bliver det ikke lige. Med andre ord skærer den i vinkel og meget bølget. Enten er stiksavsbladet for svagt, eller også gør jeg noget andet forkert. Jeg skærer med bagsiden opad.
Kan I anbefale et stiksavsblad til mig, der kan bruges med C-typ, tilpasset til en laminat bordplade ca. 3,6 cm tyk? Maskinen har ca. 350 watt.
Du har brug for en rundsav for at få et pænt snit.R Renovering11 sagde:Hej.
Jeg har en bordplade af laminat, som skal skæres. Jeg har en stiksav med C- type stiksavsklinge. Uanset hvor meget jeg prøver at skære, bliver snittet ikke lige. Det skærer med andre ord i vinkel og meget bølget. Enten er stiksavsklingen for spinkel eller også gør jeg noget andet forkert. Jeg skærer med bagsiden opad.
Kan I anbefale en stiksavsklinge til mig at bruge med C-type tilpasset til laminatkøkkenbord ca. 3,6 cm tykt? Maskinen har ca. 350 watt.
Med stiksav på fri hånd bliver det skævt.
Klik her for at svare
Lignende tråde
-
Skære laminat under køkkenbordplade
Byggematerialer & Byggeteknologi -
Skapa rutigt golv av laminat/klickgolv?
Golv -
Kapa laminat på längden med cirkelsåg. Hur ha/fästa planka?
Verktyg & Maskiner -
Skære køkkenbordplade (laminat) på bedste måde
Byggematerialer & Byggeteknologi -
Kapa laminatskiva bäst
Utbyggnad och tillbyggnad