Hej.
Jeg har en bordplade af laminat, der skal skæres. Jeg har en stiksav med C-typ stiksavsblad. Uanset hvor meget jeg prøver at skære, bliver det ikke lige. Med andre ord skærer den i vinkel og meget bølget. Enten er stiksavsbladet for svagt, eller også gør jeg noget andet forkert. Jeg skærer med bagsiden opad.

Kan I anbefale et stiksavsblad til mig, der kan bruges med C-typ, tilpasset til en laminat bordplade ca. 3,6 cm tyk? Maskinen har ca. 350 watt.

R Renovering11 sagde:
Hej.
Jeg har en bordplade af laminat, som skal skæres. Jeg har en stiksav med C- type stiksavsklinge. Uanset hvor meget jeg prøver at skære, bliver snittet ikke lige. Det skærer med andre ord i vinkel og meget bølget. Enten er stiksavsklingen for spinkel eller også gør jeg noget andet forkert. Jeg skærer med bagsiden opad.

Kan I anbefale en stiksavsklinge til mig at bruge med C-type tilpasset til laminatkøkkenbord ca. 3,6 cm tykt? Maskinen har ca. 350 watt.
Du har brug for en rundsav for at få et pænt snit.
Med stiksav på fri hånd bliver det skævt.

A
En dykker-sav med styreskinne, hvis du vil have et flot resultat.

• Synes
TommyC og 1 anden
  • Laddar…
Skal du arbejde med det du har, så tving en planke fast som styring og lad derefter saven arbejde dvs. tryk meget lidt. Har selv brugt metalblade, når jeg vil have lige snit i hårde plader.

• Synes
Tjrex
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.