Hej!
Jeg er nybegynder og har lige købt en borehammer, men det ser ud til, at der er en fejl i brugsanvisningen??
Hvis jeg sammenligner med flere andre brugsanvisninger til slaghamre, angiver de, at maskinen skal være indstillet til slagboring ved at have både drejegrebet og håndtaget indstillet med billedet af "hammer og 3 stykker".
MEN ifølge brugsanvisningen på denne skal drejegrebet være indstillet på almindelig hammer og håndtaget på "hammer med 3 stykker"....sker der intet når jeg trykker på aftrækkeren.
Er jeg dum i hovedet, eller er der faktisk fejl i anvisningen?
Sådan vil anvisningen, at jeg skal have indstillingerne for at slagbore (hvilket er mejsling ifølge alle andre):
Hvordan alle andre angiver, at indstillingen skal være for at slagbore (hvilket er mejsling ifølge anvisningen):
Som det ser ud til, styr rattet gearkassen. Du har tre indstillinger: Rotation, låst, eller flydende. Håndtaget styr, om slaget skal være tilkoblet eller ej.
Jeg kan ikke afgøre, om det er manualen eller maskinen, der er forkert mærket, men noget er galt. I én af de tre indstillinger skal maskinen rotere, når du trykker på knappen.
Som det ser ud, styr rattet gearkassen. Du har tre indstillinger: Rotation, låst eller flydende. Håndtaget bestemmer, om slagmekanismen skal være tilkoblet eller ej.
Jeg kan ikke vurdere, om det er manualen eller maskinen, der er fejlmærket, men noget er forkert. I en af de tre indstillinger skal maskinen rotere, når du trykker på knappen.
Den roterer, når jeg har den på symbolet med "hammer og 3 stykker", hvilket manualen angiver som mejsling....